Před 5 lety úmyslně havaroval Andreas Lubitz.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Germanwings_9525
0 Nominace Nahlásit |
U malého letadla se to dá provést úplně stejně jako v autě. U velkého, dopravního nebo vojenského to není tak jednoduché, je tam autopilot a další bezpečnostní a varovná zařízení a hlavně druhý pilot. Autopilot je třeba vypnout, druhého pilota odstranit, varování ignorovat a pak to jde. O Andreasi Lubitzovi píše již Justin1. Do podobné kategorie lze zařadit i havárii polského vládního letadla před deseti lety, kdy k ignorování bezpečnostních opatření a riskantnímu přistání údajně nutil piloty jejich nadřízený.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Tobě se zdá málo leteckých nehod.
Co se týká pilotů, tak je poněkud těžší sehnat pilotní licenci než si
opatřit řidičák na auto. Je to náročná a dlouhá cesta. Nedávají to
každému blbci a taky to ani blbec nesloží. A ti, co už si dají tu námahu
se složením zkoušek, to celé asi nedělají proto, aby s tím úmyslně
havarovali. Samozřejmě i se to může vyskytnout jako v případě Andrea
Lublitze, jak uvádí Justin1, ale není to časté.
Ve velkých letadlech jsou piloti dva, oba by měli být psychicky
v pohodě.
Neslyšel jsi o kamikaze? Nebo o dvojčatech v USA?
100× týdně, jo? Sotva párkrát do roka – na celém světě.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |