Výpravčí možná z dlouhé chvíle. Jinak to dělávat tzv. koloťuk, kladivem a kontroloval poslechem, zda neni poškozené kolo
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že práce výpravčího to není, ten jenom dává pokyn strovedoucímu k odjezdu vlaku. Pokud vím, provádějí to určení ajznboňáci, kteří kontrolují stav kol, zda nejsou prasklá. Takové by se prozradilo tupým zvukem, nikoliv zazvoněním. Neprovádí se to ale kopáním, anóbrž dlouhým kladivem.
0 Nominace Nahlásit |
To je práce vozmistra. Poslechem zjišťuje stav kola, u čelisťových brzd i jejich stav (některé moderní vozy mají kotoučové brzdy, do těch se neklepe).
0 Nominace Nahlásit |
No vida! A mně vždycky tvrdili, že to obouchávání kol je kvůli brzdám. (jestli nejsou kouslé) Tak jak to tedy je? :o
0
před 2339 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek