Dobrý den,
moje známá má takový problém a to, že jsi objednala přes e-shop hodinky a
náramek, bohužel přišel jen náramek, ale v faktuře jsou uvedeny
i hodinky, pokud by se jednalo o nějakou malou částku, tak si s tím
nedělá zle, ale jedná se větší částku. Moje otázka zní, jestli se
s tím dá něco dělat?
Předem děkuji za každou odpověď.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? jáára před 2219 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To vidím jako chybu v objednávce. Hodinky asi nebyly skladem, tak přišlo to co bylo. Často musím u objednávek zaškrtnout x – dodat najednou. jinak mi to chodí po částech…
0 Nominace Nahlásit |
Kontaktovat prodejce a reklamovat nedodání položky. Nejlépe e-mailem.
Nedávno se mi stalo podobné a po zaslání e-mailu, obratem, s omluvou,
nedodaný produkt poslali.
Možno i formou klasické reklamace, pokud prodejce má „reklamační
kontakt“. Osobně mám však zkušenost, že lepší řešení, ve všech
případech, je formou klasického e-mailu, přímo do obchodu.
0 Nominace Nahlásit |
A co na to prodejce?
Toho se máte optat v první řadě.
Je možné, že hodinky skladem nebyly a přijdou později.
0
před 2219 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek