Avatar uživatele
kadli

Přišla jen část zboží, co s tím?

Dobrý den,
moje známá má takový problém a to, že jsi objednala přes e-shop hodinky a náramek, bohužel přišel jen náramek, ale v faktuře jsou uvedeny i hodinky, pokud by se jednalo o nějakou malou částku, tak si s tím nedělá zle, ale jedná se větší částku. Moje otázka zní, jestli se s tím dá něco dělat?
Předem děkuji za každou odpověď.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? jáára před 2219 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jáára

To vidím jako chybu v objednávce. Hodinky asi nebyly skladem, tak přišlo to co bylo. Často musím u objednávek zaškrtnout x – dodat najednou. jinak mi to chodí po částech…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Dá, reklamovat takovou dodávku.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Kontaktovat prodejce a reklamovat nedodání položky. Nejlépe e-mailem. Nedávno se mi stalo podobné a po zaslání e-mailu, obratem, s omluvou, nedodaný produkt poslali.
Možno i formou klasické reklamace, pokud prodejce má „reklamační kontakt“. Osobně mám však zkušenost, že lepší řešení, ve všech případech, je formou klasického e-mailu, přímo do obchodu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

Bože můj… No přece reklamovat!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

A co na to prodejce?
Toho se máte optat v první řadě.
Je možné, že hodinky skladem nebyly a přijdou později.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek