Odpoveď byla označena jako užitečná
Jaký používáte internetový prohlížeč? Pokud Google Chrome nebo Operu,
tak bude problém tam, poslední dobou registruji v těchto prohlížečích
problémy s přehráváním videí.
Doporučuju v tomto případě přejít na Internet Explorer; nejnovější
verzi stáhnete z http://windows.microsoft.com/cs-cz/internet-explorer/download-ie
Používáte-li jiný internetový prohlížeč, jako například Internet Explorer nebo Firefox, tak doporučuju zkontrolovat, zda-li máte nejnovější verzi Adobe Flash playeru. Ke stažení z http://get.adobe.com/cz/flashplayer/otherversions/
Před stažením odmítněte Google Chrome/Toolbar či McAfee Security Scan Plus vykliknutím fajfky uprostřed.
Nepomůže-li ani instalace nejnovějšího Adobe Flash Playeru či změna internetového prohlížeče, pak si prosím stáhněte a spusťte program RSIT podle tohoto návodu: http://www.viry.cz/aplikace-rsit/
Program vytvoří dva výpisy ve složce Počítač-Místní disk C:\rsit – a to info.txt a log.txt. Oba mi je prosím pošlete na emailovou adresu bedy zavináč outlook tečka cz a uvidíme, co se s tím dá dělat…
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ahold Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |