Podívej, Mercedes a BMW jsou pořádný auta, ty nemaj nějakej lacinej
gumovej řemen, ale dvouřadej řetěz, kterej vydrží 500 000 km, a kromě
toho se lišej vod těch lacinejch šmejdů tím, že maj náhon zadní osy.
Když bys chtěl hnát 16 (nebo 24) ventilů gumou, tak ji budeš muset měnit
každejch 50 000 km (u 24 pak po 25 000km).
A jestli tam máš vopravdu gumu, tak to auto hoď ze skály…
Kup si „Mikru“, ta má OHV, to je úplně nejlepší systém, není ale
myšlenej na
výkon.
Mosoj
Co to blábolíš?
Nejpozdějc po 110 až 120 tkm se každej gumák přetrhne
Upravil/a: Mimozemšťan
0 Nominace Nahlásit |
To nevím, já mám u Mikry rovněž nalítáno přes 208 tisíc, nic, co se by jevilo jako příčinu výměny, neslyším.
0
před 3171 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vždy jsou dvě měřítka. Najeté kilometry a čas. Najeté kilometry
bývají různé 70 –90 000 km . Čas tak 5 – 7 let. Jako u oleje,
podle toho co nastane dříve.
No ono ti to auto jinak neřekne že už je čas. Až se to stane máš
vyděláno a to dost.
Od člověka který neměnil rozvody do 208 000 km bych si nekoupil ani
dřeváky.
U dost aut jde také o vodní čerpadlo.
Upravil/a: mosoj
0
před 3171 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nu, podle tohoto článku: https://www.euromotors.cz/vymena-rozvodoveho-retezu-bmw/ je dobré je měnit po 200 000 km :)
0
před 1772 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek