Avatar uživatele
ReHu

Přátelé, někam jsem založila potvrzení o vrácení tel.přístroje O2 a dále mi účtují pronájem. Ve stejný den mi na pobočce

sdělili, že mám vše uhrazeno a za pár ní mi přišla upomínka s pokutou, takže si myslím, že se dívali na účet jiného uživatele a tel. přístroj odhlásili jemu.
Z toho důvodu pracovníkům na na přepážkách neveřím a ani pracovníkům na tel.centrále, neb mi sdělil č.účtu, na které mám platit a to bylo špatné. když jsem neměla po ruce fakturu.
Poraďe, jak uvést do pořádku platbu na nájem přístroje.
Nejde mi o těch 15 Kč měsíčně , ale o púrincip a přístup pracovníků.
Za rady díky.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? anonym, iceT, Damiana, MK44 před 4571 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

  1. Z čeho usuzuješ, že by č. účtu příjemce mělo být špatné? Je běžnou praxí, že si dodavatelé služeb (obecně), rozlišují ryze z účetních důvodů podúčty na pravidelný paušál a zvlášť za staré resty a jednorázové poplatky.
  2. Nech si na pobočce vyjet písemně, že nemáš pohledávky (což znamená i to, žes řádně odevzdala přístroj). Kopii přilož k rázné odpovědi odesilateli faktury s výzvou, ať si udělají pořádek v evidenci.

O2 je moloch, jemuž ubývají klienti, pevné linky postupně ruší drtivá většina soukromníků a tak se chytají každého stébla, kdy inkasní systém mají nastaven tak, že spíše zasílají duplicitní pohledávkyi několikanásobně, než že by sami náhodou na nějakou výjimečně zapomněli.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek