sdělili, že mám vše uhrazeno a za pár ní mi přišla upomínka
s pokutou, takže si myslím, že se dívali na účet jiného uživatele a
tel. přístroj odhlásili jemu.
Z toho důvodu pracovníkům na na přepážkách neveřím a ani pracovníkům
na tel.centrále, neb mi sdělil č.účtu, na které mám platit a to bylo
špatné. když jsem neměla po ruce fakturu.
Poraďe, jak uvést do pořádku platbu na nájem přístroje.
Nejde mi o těch 15 Kč měsíčně , ale o púrincip a přístup
pracovníků.
Za rady díky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? anonym, iceT, Damiana, MK44 před 4571 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
O2 je moloch, jemuž ubývají klienti, pevné linky postupně ruší drtivá většina soukromníků a tak se chytají každého stébla, kdy inkasní systém mají nastaven tak, že spíše zasílají duplicitní pohledávkyi několikanásobně, než že by sami náhodou na nějakou výjimečně zapomněli.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek