jde o to,že když se dotyčný vyseká,auto se nezdeformuje tak jako bez výztuh. Oficiálně se to používá na rally,je to vlastně konstrukce z trubek uvnitř vozidla,chrání řidiče před vážnými zraněními např při převrácení na střechu nebo nárazu do stromu.
jde o to jestli by se to mohlo používat normálně v autě na
silnici,způsobilém k provozu-tzn platná STK,zaplacená pojistka
atd…prostě normální auto jen s tímto rámem.
Doplňuji:
inspiroval mě totiž tento článek : http://www.novinky.cz/auto/292304-adam-zachranuje-opel-v-zeneve-bude-i-rallye-special.html
nicméně jezdím rally jak tu naši tak zahraniční,takže o rámech také něco vím,jen jsem nikdy nymslel na to jestli to jde namontovat legálně do auta do normálního provozu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Pájo, RedC22 před 4307 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kdysi jsem se o to v rámci tuningových úprav zajímal a není to možné. Tedy teoreticky jo, jsou 3 možnosti:
Tudíž podle mě je to celkem nereálné, vím že kamarád s favoritem měl na technické problém už kvůli trubce kterou si navařil mezi motor a karoserii jako výztuhu. V zákoně je to formulované nějak jako že byste při havárii měl „výhodu“ nad ostatními nebo tak něco… prostě sr**ka. Zmiňovaný Ariel Atom a jiná sportovní auta rám mají právě homologovaný, takže ho mít mohou… Sám bych pro rám klidně byl, zejména pokud se jedná o starší auto, tady na silnicíh nikdy nevíte… Přeji hodně úspěchů =))
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek