Po úpravě otázky:
Teď jde o to, zda doručovatelka vybrala doběrečné. Pokud ano, zásilka je
jako zapsaná a údaje o adresátu i odesilateli pošta má a na poště bude
navíc vybraná částka, takže to dohledají.
Pokud doběrečné nevybrala, je to její chyba a pošta to zjistí, protože
zapsaná zásilka je jako dobírka a na poště bude částka chybět a budou to
požadovat po doručovatelce.
Upravil/a: JájsemRaibek
0 Nominace Nahlásit |
Kromě toho máš ještě dodací lístek a pokud byla zásolka i pojištěna, tak ať se pošta stará. Ty máš doklad , že jsi odeslala, a na poště je, aby zpět dodala peníze, za což jsi i zaplatila.
0
před 3145 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vyčkej pár dní. Pokud ti platba nedorazí, tj. doručovací pošta sama problém nevyřešila, jdi na jakoukoliv poštu a tam podej reklamaci, že platba nepřišla. Oni s Tebou vyplní formulář, okopírují si podací lístek a zeptají se, kam chceš peníze poslat. Obvykle celá procedura na poště trvá 5 pracovních dnů, kdy Ti ještě zavolají a doptají se na podrobnosti o zásilce.
0
před 3145 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek