Před necelými 2 lety mi byla provedena záruční oprava TV – přestalo fungovat podsvícení displeje. Nyní se zdá, že si TV chystá repete – chvílemi trošku pomrkává. Mám dojem, že kdysi se záruka prodlužovala, ale nevím, jak je to dnes.
Zajímavá 0 před 2111 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nikoli. Základní záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl produkt v opravě. Dále je záruka na opravu, jako práci a záruka na eventuálně nový díl. Kolik to ale je si nevybavuji.
0 Nominace Nahlásit |
Pomrkává ze sklepa? Možná je v ní myš. Kdo si projede tvou historii, zjistí, že máš TV ve sklepě! ;) ;D ;D
0
před 2111 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dva roky to je tak hraniční doba, možná přijde na řadu další asijský výrobek
0
před 2111 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem si jist… Někde jsem viděl půl roku na opravu a opravený díl.
Hmmm…
http://www.skrblik.cz/nakupovani/zakony-a-prava-nakupujicich/zarucni-lhuty-a-reklamace/
tady píšou standardní záruka na opravu je 3 měsíce. ☹
Pokud je to aktuální, pak máš asi smůlu (pokud se nevejdeš do
prodloužené základní záruky – viz Edison)
0
před 2110 dny
|
0 Nominace Nahlásit |