Dobrý večer,
dneska jsem si vyřídila u T-mobilu tarif 50 síť nesíť s voláním a
10 GB Internetu. Už předtím jsem si zaplatila na týden data (50 Mb),
která vyprší až v průběhu příštího týdne.
Můj problém je, že když se přihlásím do Můj T-mobile, píše mi to
úhradu v záporných hodnotách, přitom ještě před pár hodinami jsem tam
měla číslo, za které jsem si tarif koupila. Navíc mi to ukazuje, že už
mám pouhé 8 MB z 20 (s tím, že se to obnoví za 20 dnů?), což nesedí
ani jedny předplacená data. I volné minuty se asi o polovinu liší.
Když se snažím zjistit svůj zbývající kredit, mobil mi napíše hlášku
"Chyba s připojením nebo neplatný kód MMI.
Nevyznám se v tom, ale takhle jsem si to rozhodně nepředstavovala. Mám snad
ještě počkat? Může za to nějak ta moje 50 MB mobilní data, která jsem
si koupila tento týden? Mám čekat, až mi vyprší?
Děkuji za radu :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3344 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
I tobě pěkný večer.
Zřejmě chyba systému, která se teprve aktualizuje.
Pro klid duše, případně reklamaci zvoleného tarifu však bude lepší,
pokud kontaktuješ operátora a zde vzneseš svůj dotaz – reklamaci.
Telefon 4603
4Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Larissa, briketka10, gecco
před 3344 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Souhlasím s Raibekem, musíš si počkat na aktualizaci webu
(podle mých zkušeností to u T-mobile trvá dva až tři dny).
Chceš-li mít jasno dříve, zavolej na zákaznickou linku 4603,
z T-mobile voláš zákaznickou linku zadarmo.
2Kdo udělil odpovědi palec? Larissa, JájsemRaibek
před 3344 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek