Avatar uživatele
Larissa

Poradíte mi s mým problémem ohledně T-mobilu a tarifu?

Dobrý večer,
dneska jsem si vyřídila u T-mobilu tarif 50 síť nesíť s voláním a 10 GB Internetu. Už předtím jsem si zaplatila na týden data (50 Mb), která vyprší až v průběhu příštího týdne.
Můj problém je, že když se přihlásím do Můj T-mobile, píše mi to úhradu v záporných hodnotách, přitom ještě před pár hodinami jsem tam měla číslo, za které jsem si tarif koupila. Navíc mi to ukazuje, že už mám pouhé 8 MB z 20 (s tím, že se to obnoví za 20 dnů?), což nesedí ani jedny předplacená data. I volné minuty se asi o polovinu liší.
Když se snažím zjistit svůj zbývající kredit, mobil mi napíše hlášku "Chyba s připojením nebo neplatný kód MMI.
Nevyznám se v tom, ale takhle jsem si to rozhodně nepředstavovala. Mám snad ještě počkat? Může za to nějak ta moje 50 MB mobilní data, která jsem si koupila tento týden? Mám čekat, až mi vyprší?

Děkuji za radu :)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3344 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

I tobě pěkný večer.
Zřejmě chyba systému, která se teprve aktualizuje.
Pro klid duše, případně reklamaci zvoleného tarifu však bude lepší, pokud kontaktuješ operátora a zde vzneseš svůj dotaz – reklamaci.
Telefon 4603

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Souhlasím s Raibekem, musíš si počkat na aktualizaci webu
(podle mých zkušeností to u T-mobile trvá dva až tři dny).
Chceš-li mít jasno dříve, zavolej na zákaznickou linku 4603,
z T-mobile voláš zákaznickou linku zadarmo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek