Avatar uživatele
Srandista

Pořád platí, že obal prodává?

Já si vždy všimnu čokolády Milka, ta fialová barva nejde přehlédnout.

Máte negativní zkušenost a koupili jste nekvalitní výrobek, který měl pouze hezký obal?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 1404 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Obal slouží k ochraně,, propagaci výrobku či zboží, přepravě, ale i k identifikaci určitého produktu.

Často se stává, že obal je jen pozlátkem na povrchu, ale obsah nic moc. takže se stane, že pěkný obal zákazníky naláká, ale když z nenajdou to, co hledají, produkt už příště nekoupí, často se vyhnou i značce.

Takže vždy se nepodaří zacpat lidem ústa pěkným obalem. Kupuji hořkou 70% čokoládu v běžném obalu, i když vedle ní je jiná značka, jejíž obal je vidět z dálky.

Přiznávám, že jsem se jednou nechala zlákat, ale zklamala jsem. V tom obyčejném obalu byla lepší kvalita

Známé je přísloví – nesuďte knihu podle obalu. To bohužel neplatí jen pro knihu, Zjistila jsem to naposled i u čokolády.

Jinak kupuji to, co potřebuji. Ale všímám si, že se obaly mění i u „starších“ produktů.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Někdy je nápaditý obal ku prospěchu, ale mně některé odpuzují. Především ty nadměrné krabice, které jsou poloprázdné. Obchodníci si myslí, že co zákazník, to blbec. Je to plýtvání materiálem a takové zboží nekupuju, už jen proto, že zabírají hodně místa a navyšují množství odpadu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
paul1

Určitě ano. Kde jsou ty doby, kdy na obale byl jen název obsahu. Ona ta minulá doba byla celá taková nějaká šedivá a tím pádem smutná.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
NoFear

Obal a design jsou z pohledu prodeje snad to hlavní. I když záleží, co se prodává (a zda se očekává opětovná a častá koupě… Pokud to má pěkný obal a design, ale výrobek je naprd, tak už si ho znovu nekoupí).
Já zohledňuji víc věcí. Taky záleží, co kupuju.

Upravil/a: NoFear

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Matox8

Mnohdy, občas se mi stane, že jdu po obchopde a vidím něco hezkého a koupím si to a jsem z toho nakonec jen zklamaný

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Najčastejšie ROC „Reklama + Obal + Cena = no nekúp to“
Ale, žiaľ, ak sa nepresvedčíte o kvalite vopred, môžete byť z výsledku aj sklamaný. Preto treba čerpať aj zo skúseností iných.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

Jo, nejvíc u děv lehkých mravů! (;

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1156 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Dochy

Kepler: Zrovna nedávno jsem koupil nějakou bonboniéru nebo kolekci… pod fólii bylo vidět jak jsou hezky naskládané figurky. Fólie ale dělala jen asi polovinu plochy. Když jsem to viděl rozbalené – obrovské plato, kde jen na cca polovině byli prohlubně pro figurky, zbytek byl krásně rovnej a jen proto aby to plato v krabici necestovalo… Mno… hezky se mi zvednul tlak.

před 1403 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek