Na jednom nemám celoroční ale jenom zimní , najede jenom asi 2–3000 km
za rok , tak je neměním .
Myslím si že celoroční nejsou moc vhodné ani na léto ani na zimu .
Jinak klasika , letní -zimní
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem je nikdy nepoužíval, jako každý kompromis je to špatné řešení. Možná to má nějaký význam pro někoho, kdo jezdí málo – ušetří za přezouvání 2× ročně, popřípadě za obuté disky. Pak si ještě nejsem jistý, jestli se celoroční galoše dají použít tam, kde jsou dopravní značkou nařízeny zimní pneu.Odhadoval bych, že asi ne.
0 Nominace Nahlásit |
Ano používám, Lenost přezouvat většinou není ani moc potřeba v zimě nejezdím.
0 Nominace Nahlásit |
Nepoužívám, mám dvě sady. Ale docela to chápu u lidí jejichž vůz je k tomu aby si dojeli 500m do sámošky, nebo dvakrát za měsíc na návštěvu ke známým do sousední vesnice. Stejně jedou maximálně 50 a po vsi 30 a když je opravdu hnusně, tak radši zůstanou doma. Těm by ty letní/zimní pneumatiky s plným vzorkem za 10 let jen spuchřely.
0 Nominace Nahlásit |
kapitán: "Co nebo jak jsou značeny tzv celoroční pneu? " Stačí chtít a snadno zjistíš. Mají značku M+S (příp. vločku nebo něco podobného) jako standardní zimní, navíc jsou označeny heslem allseason nebo podobným. Prodejce určitě bude vědět. Na rozdíl od klasických zimních by v létě neměli být tak měkké.
Pokud vím , tak celoroční pneumatiky používají hodně majitelé SUV, na jejichž auta jsou pneumatiky drahé. Navíc některé celoroční pneumatiky v podobné cenové kategorii mají podle energetického štítku lepší vlastnosti než samotné letní nebo zimní.