Vynechme formu chatu a telefonu, tam to celkem funguje. Já jsem poslední dobou poslal asi tucet dotazů a přišla mi jediná odpověď. Jakou máte zkušenost vy?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2018 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Písemně jsem se ptala jen jednou, resp. dvakrát, raději zavolám.
Ptala jsem se na jeden přípravek,.bylo u něj napsané – kontaktujte nás kvůli jeho objednání, zajistíme., oznámíme, pošleme.
Později jsem si objejdnávala i další přípravky, běžně dostupně,, do poznámek znova napsala, že mám zájem o ten a ten produkt.
Odpovědi ani přípravku jsem se nedočkala, i když ostatní zboží jsem dostala.
Teď jste mně připomněl, že se zkusím znova zeptat.
0 Nominace Nahlásit |
Ale odpoví, ale často to je „Uvedenou informaci výrobce neuvádí“ (dotaz na chipset USB WiFi adaptéru na CZC). Často vím co chci, tak se až toliko neptám.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek