Avatar uživatele
Kepler

Pokud posíláte na e-shopy nějaké dotazy k výrobku, odpovídají vám?

Vynechme formu chatu a telefonu, tam to celkem funguje. Já jsem poslední dobou poslal asi tucet dotazů a přišla mi jediná odpověď. Jakou máte zkušenost vy?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2018 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Písemně jsem se ptala jen jednou, resp. dvakrát, raději zavolám.

Ptala jsem se na jeden přípravek,.bylo u něj napsané – kontaktujte nás kvůli jeho objednání, zajistíme., oznámíme, pošleme.

Později jsem si objejdnávala i další přípravky, běžně dostupně,, do poznámek znova napsala, že mám zájem o ten a ten produkt.

Odpovědi ani přípravku jsem se nedočkala, i když ostatní zboží jsem dostala.

Teď jste mně připomněl, že se zkusím znova zeptat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Tak z 90% ano. Možná víc.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Natyy9713

Taky většinou jen vyjimečně nebo po delší době.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jáára

Ale odpoví, ale často to je „Uvedenou informaci výrobce neuvádí“ (dotaz na chipset USB WiFi adaptéru na CZC). Často vím co chci, tak se až toliko neptám.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek