Ahoj. Po dlouhé době jsem se bohužel pro mě rozhodl nakoupit na serveru bazos.cz a jelikož jsem tak zvyklý a je to pro mě rychlejší tak jsem souhlasil s platbou předem na účet, což jsem však dělat neměl. S pánem jsem před odesláním komunikoval a musím říct, že velmi pohodlně a vstřícně, domluvili jsme se, že mi dá vědět když peníze dorazí a bude odesílat balík, ale po odeslání peněz jsem už email nedostal ani po tom co jsem se tři dny po platbě ptal zda peníze dorazily. Abych se ujistil tak jsem zkusil napsat z jiného mailu na stejný inzerát, zda je zboží volné, odpověděl, že ano a už měl zájem o průběh platby.
Jak postupovat a jaké kroky podniknout? Máte nějaký nápad? Děkuji všem za rady.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Pájo, KatkatkaW před 4228 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kromě doporučení vše ohlásit PCR, okamžitě informuj bazos, protože
oni obvykle takové nekalé praktiky podvodných prodejců rychle
znemožní.
Tomu prodejci bych navíc poslala zprávu, že budu o jeho jednání veřejně
informovat. Mnohdy pomůže obava z pořádné ostudy víc než hrozba udáním
a soudy.
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym, beer Nahlásit |
PČR a co nejrychleji…
5Kdo udělil odpovědi palec? Hykam, anonym, I_hate, annas, Michal Kole
před 4228 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Okamžitě to řekni policajtům! Tohle si nenech líbit! Naletěl jsi podvodníkovi a máš právo získat své peníze zpět!
0
před 4221 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek