Zakoupil jsem si v českém e-shopu zboží (platba předem) u kterého
bylo psáno dodání do 20 pracovních dnů. Již je to 40 dní a já stále
nemám zboží u sebe. Mohu odstoupit od kupní smlouvy?
Pokud ano, jak řešit případnou situaci, kdy po odstoupení od smlouvy by
balíček dorazil? Poslat jej zpět? Kdo by měl platit v takovém případě
poštovné?
Děkuji.
Zajímavá 0 před 2373 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podmínky odstoupení od smlouvy najdete na webu prodejce.
Obvykle bývají ve všeobecných obchodních podmínkách, ale
mohou být uvedeny pod samostatným odkazem.
Odstoupit od smlouvy můžete, zde bych doporučila
jako důvod uvést nesplnění podmínek ze strany prodejce.
Nemá smysl řešit „co by, kdyby“.
Případné doručení balíčku bych řešila teprve v případě, že taková
situace
nastane. Podle mne prodejce pravděpodobně nemá zboží na skladě a pokud
nyní odstoupíte od smlouvy, už Vám je neodešle.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek