Ahoj, mám takový dotaz ohledně České Spořitelny – online bankovnictví i bankomat ukazují sice stejný zůstatek na účtě, nicméně jsem si 100% jistý, že by zůstatek měl být menší, než momentálně je. Mám podezření, že příčinou je nedávná údržba online systému bankovnictví (všechny operace provadím přes online bankovnictví). Nyní k otázce – jsem povinnen bance oznámit chybný zůstatek? Pakliže tak neučiním – dopouštím se nějakého trestného činu? Jde mi o to – že finanční institutci platím peníze za to, aby se mi o ně starala. Není přeci moji povinností si tato data hlídat sám, nebo ano?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? chudst před 4940 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je zcela běžné, že při platbou kartou se účetní operace odečtení
peněz provede až za několik dní. Nicméně u mého účtu to sice ukazuje
stav účtu nezměněný ale mám tam uvedenou ještě disponibilní částku
která je již o platbu kartou nebo výběr v bankomatu ponížena.
Ale ano účet jste povinen si hlídat sám. Kdo také jiný, že. Stejně je
vaší poviností nahlásit neoprávněné připsání peněz.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, tom004, alpha_prime
před 4940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vaše úvaha je správná, Je to věc banky a pokud přebytek neni ve statisících, nemusím si toho ani všimnout.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek