Nevložila jste otázku,ale i informace jsou nejasné. Snažila jsem se upravit, ale nevím, zda správně.
Zkontrolujte, nebo napište znova.
Zajímavá 0 před 2375 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Moc tomu nerozumím. Objednala sis kuchyň, firma vše nedovezla a podala
reklamaci? Na koho? Na tebe? Chce to postupovat podle smlouvy, nevím, jakou
smlouvu jsi uzavřela?
Na opravenou otázku: Ano je to možné, pokud nebyly ve smlouvě stanoveny
jiné podmínky.
Upravil/a: Drap
0 Nominace Nahlásit |
Už je to lepší.
Jestli lze dodávku reklamovat se dočteš v obchodních podmínkách společnosti, jakož i v reklamačních podmínkách. Taky je potřeba se podívat, jestli nebylo zaškrtnuto „dodat i nekompletní dodávku / po částech“. Dále pak Zákon.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Firma nepochybila. Pochybil sklad. Schází vám část nábytku, který stále čeká, až se ozve zákazník, kterému schází. Zavolejte přímo řediteli, protože on o tom ví. Je zajištěn odvoz. Chyba se stala při nakládání v expedici, následně byl zajištěn přebývající kus, který nebyl přiřazen k žádné zakázce. Proto se ve skladě čekalo na upozornění,cca 1 až 2 měsíce nazpět, kdo se ozve. Komu to patří. Ten kus nábytku vám přivezou. Třeba i v neděli. Firma za to nemůže, tam pracují zase jen lidi.
0 Nominace Nahlásit |
Mimochodem: Při nákupu přes net lze do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Má to jisté podmínky.
Ale tam nakupovali předem, vůbec to z auta nepřebírali a nepočítali to. Kupovali to předem ještě neměli hotový byt. Vlastně je to celé skládací. V krabicích. Ale že jim to tak trvalo než zjistili, že jim ta část chybí. Tak to je reklamace jasně, ale ta část kuchyňské linky stále čeká na odvoz. To nikdo ze zaměstnanců neukradl. Prostě buď tam chce zavolat nebo 55 km dojet. Dělá z toho.