Kdybyste momentálně vybírali auto a měli dostatek financí, jakou variantu byste si vybrali?
Nové auto:
Ojeté auto:
Operativní leasing:
Určitě jsou ještě další pro a proti, tak stačí doplnit.
Edit: Upřímně jsem překvapen a zaskočen těmi výsledky. Koupě nového auta je jednou z nejhorších investic na trhu už pěknou řádku let. Rok staré auto se prodává za cca 70–75% původní ceny, po dvou letech padá cena až na polovinu. Při koupi auta za milion má po roce hodnotu 700 – 750k (a to musí být v luxusním stavu). Znehodnocení 250–300k za rok je 21 – 25k měsíčně. Když připočítám benzín atp, tak při koupi nového auta jsem každý měsíc ve ztrátě 25–30k. To se vážně nevyplatí.
Nejlepší možností, která tu schválně není, a čekal jsem, že ji někdo řekne, je koupě zánovního, 1–2 roky starého auta. Má minimální nájezd, komponenty +/- nové, navíc se koupí za mnohem menší cenu a je jako nové.
Zajímavá 0 před 2426 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nové auto
2Kdo udělil odpovědi palec? Dochy, Jiří Bohumil
před 2426 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nové auto
Určitě nové auto, ale tvuj soukromy majetek ro neni stale ro patri statu
Upravil/a: Lgee
1Kdo udělil odpovědi palec? Petricia69
před 2429 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nové auto
U nového jsi zapomněl na + minimálně 2 roky záruky, v mnoha případech i prodloužená. A její řešení většinou podstatně jednodušší než u ojetiny z bazaru, kde je taky pouze 0,5 roku a předpoklad závad rovněž podstatně vyšší.
Upravil/a: Jiří Bohumil
0 Nominace Nahlásit |
muffz: Tos s tou anketou vážně moc dobře nepořešil. V anketě jsi nedal možnost pro jinou odpověď (kterou by sis představoval). Většina lidí nekupuje auto jako investici (s vyjímkou beteránů by to byla dost blbá investice), ale protože chtějí jezdit a chtějí mít nějaké jistoty. To nové auto jim těch jistot poskytuje o něco víc (záruka, nikde žádný bordel, zaručeně nebourané, žádná další skrytá vada kvůli které se prodávající auta zbavuje…)
Pokud uvažuješ o koupi nového auta za 1 mega, pak ztrácíš určitě
hodně. I když Tvé „odečty“ jsou trochu přehnané.
Pokud koupíš nové za 350 tisíc, poslouží úplně stejně a má všechny
výhody nového a ztrácíš podstatně méně.
Měl jsem dostatek financí, ale abych kupoval auto za 1 mega, v tom nevidím,
mimo „machrování“, nic smysluplného.
A tak jsem koupil nového Dustříka za 350 tisíc, jsem s ním „na
výsost“ spokojený a bude mi sloužit, nový a při mé údržbě, bez
problémů, zase nějakých min. 10–15 let, jako všechna předchozí. A tak
mě ani jeho postupný pokles ceny nijak netrápí.
Se vší úctou, ale pokud Duster a jeho ultra nekvalitní plechy a materiály vydrží víc než 10 roků, tak to bude stejný úkaz jako nehnijící Felda.
Auto za 1 mega není jen na machrování, ale už je to záruka jakési kvality. Ikdyž za mega je i nový Superb a se slovem kvalita bych si nezahrával, ale tak když vynecháme koncerny jako Škoda, Hyundai nebo Dacia, tak se to dá s klidným svědomím říct.