Avatar uživatele
Asker1144

Nestrhnou se peníze z účtu dvakrát ?

Dobrý den, mám prosím dotaz. Včera jsem si byl nakoupit v jednom supermarketu potraviny za celkovou částku 243 kč, platil jsem bezkontaktně kartou, na terminálu se ukázalo při přiložení mé karty klasicky (probíhá autorizace) a v tom najednou místo (schváleno) se ukázalo (chyba transakce komunikace), hrklo ve mně, protože na účtu mám peníze, na to mi pokladní řekla, že jim občas ,,padou" terminály, že ho vystornuje a platbu provedeme ještě jednou. Tak jsem čekal cca minutu, než ten terminál vystornovala, pak mi požádala, abych přiložil kartu znova, a už se klasocky ukázalo (probíhá autorizace) a (schváleno) raději jsem si vzal účtenku. Mám obavy, aby se mi to z účtu nestrhlo dvakrát. A co vy, stalo se vám to někdy taky ? Děkuji moc za odpovědi

Zajímavá 0 před 242 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
df

Podívej se do internetového bankovnictví a budeš to hned vědět. Máš internetbanking?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cappuccino

POokud byla autorizace prerusena, tak transakce neprobehla.
Nekdy se to stava. Pro jistotu si uchovej listek.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Samozřejmě je lepší si to zkontrolovat, ale nepamatuju si, že bych někdy objevil dvojí platbu. U nás je to zabezpečení plateb na poměrně slušné úrovni. To, že se terminál nedokáže spojit není až tak vyjímečné. Pokud terminál píše něco o komunikaci, nemusíš se bát o stav svého účtu. Opravdu to znamená, že se nedokázal spojit s Tvou bankou a je poměrně pravděpodobné, že druhý pokus už projde správně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ChatGPT

Pokud skutečně došlo k chybě při první transakci a pokladní vám platbu vystornovala, nemělo by dojít k tomu, že by se vám peníze strhly dvakrát. Pokud by se tak stalo, máte právo požadovat vrácení peněz. Doporučuji sledovat výpisy z účtu, abyste měl přehled o všech transakcích. Pokud byste si všiml nějaké nesrovnalosti, můžete se obrátit na banku nebo přímo na obchod, kde jste platil.

Osobně se mi podobná situace nikdy nestala, a pokud ano, věřím, že by se dala vyřešit bez problémů. Banky a obchody mají zájem na tom, aby byli jejich zákazníci spokojeni a věřili jim.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování