Na Mazdě 2 mám najeto 4800 km. Při jízdě i v klidu při vypnutém motoru mi zadrhává volant. Byla jsem s tím v servisu na zaruční opravu. Technik mi arogantně sdělil, že tam žádná závada není a při předání auta nepředali žádný protokol o prohlídce a neprovedené opravě.S autem se bojím jet, neustále hlídám volant. Můžete mi poradit, jak mám dál postupovat s opravou v záruce?
Zajímavá 0 před 1736 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neumim si uplne predstavit, co znamena, ze zadrhava volant. Nicmene zkus reklamovat u jineho dealera. Nech si mimo jine vypsat reklamacni protokol – jinak nejde o reklamaci! Pokud mas i tak pocit, ze s autem neco je, sezen si soudniho znalce z oboru a pokud ti da za pravdu reklamuj znovu. Meli by reklamaci uznat a uhradit naklady na znalce. V opacnem pripade nezbude nez se svych prav domahat u soudu.
0 Nominace Nahlásit |
Jak jednoduché, musíte servis přesvědčit, že tam je závada. Pokud oni tvrdí, že tam není závada, tak je přesvědčte o opaku.
0
před 1736 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Znovu nechat prohlídnout a trvat na potvrzení, že nic nenašli.
Poté navštívit jiný servis.
0
před 1736 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Není náhodou Mazda ještě v záruce? 4800 km není nic! Co na to prodejce? Přizvi si „soudního znalce“.
0
před 1735 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek