Mobil má OS Android, koupila jsem si ho loni před vánoci – pár zádrhelů se objevilo hned tehdy, další se začaly nabalovat postupem času. Snažila jsem se je řešit s operátorem i výrobcem, ale byla to taková šílená anabáze, že jsem to nakonec vzdala. Třeba někdo budete vědět, co s tím – za pomoc bych byla moc vděčná :)
Takže postupně:
Nenapadá vás, čím by to mohlo být? Mám něco špatně/vůbec nastaveno? A jak to spravit?
*spuštění příkazu
*proces propojování
*chybové hlášení
O dočasný problém se nejedná, datové služby zprovozněny mám, k wifi
se nemám jak a kde připojit, zákaznickou podporu jsem volala (i operátora,
i výrobce).
Poradíte mi, co dál? Já už fakt nevím :)
Totéž mi dělá i přihlašování na Facebook. FB mi fungoval vždycky
naprosto v pořádku, pak fungoval polovičatě (zprávy a statusy šly napsat,
ale ne odeslat)…teď nefunguje vůbec, resp. možná funguje, ale
nepřihlásím se do něj. Vždycky se mi zase vrací nazpět ta přihlašovací
stránka.
Je chyba ve mně, nebo v telefonu?! :)
Jestli ano, asi budu mít problém: jak jsem řekla: na Market se
nepřipojím a přes PC to taky nepůjde. Sice jsem si nainstalovala Samsung
Kies, ale když propojím mobil s PC (přes USB kabel), počítač telefon
nerozpozná (jako by ani připojený nebyl). Kabel přitom musí být
v pořádku – je fungl nový, použitý asi 3× (ještě v době, kdy Kies
fungovalo). V počítači mám Windows XP Home.
Několikrát jsem Kies odinstalovala a zase nainstalovala zpátky, ale problém
přetrvává. Do mobilu si tím pádem nemůžu nic stáhnout ani přímo přes
Market, ani zprostředkovaně přes PC.
Problém s připojením. Došlo k problému při spuštění. Zkontrolujte připojení k síti a správné nastavení systémového času.
Co je špatně tentokrát? :)
Bez toho YouTube se přinejhorším i obejdu, o nic nejde. Ale potřebovala bych zprovoznit aspoň ten FB + Yahoo messenger, vyřešit nějak to propojení s Googlem, a taky dát do kupy Kies.
Poradíte mi, prosím?
Budu moc moc vděčná za jakýkoliv tip a radu (a za užitečnou tím
spíš ;)
Díky předem
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kosaaaak před 4863 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
z tohoto podrobného popisu je přeci už naprozto zřejmé v čem je příčina všech uvedených problémů … je jím zkrátka nekvalitní a nestabilní mobilní datové připojení operátora ve vaší lokalitě.
žádný ovladač – jak uvádíte – není třeba stahovat, tohle není řešení … řešením je spolehlivější připojení k internetu.
1/ radím pořídit do domácnosti wifi router (s tím vám pomůže váš poskytovatel internetového připojení do domácnosti) a používat daleko spolehlivější internet přes wifi. Konec konců použití wifi vám doporučuje i váš telefon.
2/ Než si wifi nainstalujete doma, zkusmo zajděte do kavárny pokryté wifi signálem, kde budete moci spolehlivě dokončit registraci účtu a všechny další úkony které spolehlivé připojení vyžadují.
3/ eventuálně zkuste jiného operátora který možná má lepší pokrytí dostatečně kvalitním signálem pro spolehlivý přenos dat než zrovna O2.
/////////
připojení edge i gprs jsou zoufale pomaláa nespolehlivá, pokud operátor nenabízí ve vaší lokalitě připojení 3G pak se raději spolehněte na WIFI.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to píše že selže připojení, tak neni něco v pořádku s internetem, takže zkuste připojení přes Wifi a když to selže i tam, tak víte na 100% že je to mobilem......
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek