Cca před rokem jsem měl negativní zkušenost s Operátorem U:fon: http://blog.marekhnatek.cz/ufonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/ . U:fon požadoval peníze, na které neměl nárok, vše skončilo na ČTÚ, který mi dal za pravdu. Považoval jsem to za vyřešené, jenže po X měsících si U:fon vzpomene a případ předá vymáhací agentuře. Ta mě teď otravuje. Nevíte prosím, kde konkrétně si mám stěžovat na tenhle postup a kde se bránit? Proti komu si mám stěžovat – U:fon, nebo vymáhací agentura, se kterou není domluva?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, zzzzz před 3900 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Předložila ti agentura nějaké zplnomocnění od U:fon?
Pokud ano, tak vymáhací agentuře zašli kopii rozhodnutí ČTÚ, oznam ji,
že pokud tě budou nadále obtěžovat, budeš se bránit soudní cestou.
Pokud ne, připomeň U:fonu, že si spor vyhrál.
předtím si ale ověř, zda to rozhodnutí ČTÚ je pravomocné, zda tam nedošlo k nějakému opravnému prostředku (rozkladu) o kterém ty nevíš.
Stěžuj si klidně na ČTÚ, nebo u ombudsmana, stejně je to zbytečné ☹ zvykni si, žijeme v česku ☹
0 Nominace Nahlásit |
Svojí zkušenost přímo na operátora u:fon můžete napsat sem: http://www.rychlereference.cz/firma/10021142-air-telecom-a-s
Varujete tak ostatní před tímto nefér jednáním.
0
před 3899 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek