Zdravím, mám měsíc (moje první) nové auto a dnes ráno jsem k němu došel, v okolí nikde nikdo a můj zadní blatník u Toleda byl promáčknutý + „pogy“ parkovacích senzorů spadené. Jako čerstvý řidič jsem byl docela v šoku. Celé místo včetně auta jsem si nafotil, zavolal na pojišťovnu (Kooperativa), kde mi to nikdo nebral (mají až od 8:00), takže jsem to nahlásil on-line přes stránky a čekal. Odpoledne mi došli dokumenty, které mám ještě dodat a zajel jsem do autorizovaného servisu. Tam jsem se dohodl na opravě z havarijka s tím, že peníze přijdou přímo servisu a já zaplatím pouze 5% spoluúčast. Bude mít vůbec tato údalost vliv na můj bonus? Údajně oprava vyjde na 15 000,– Kč. A můžete mi prosím poradit, zda jsem vše udělal správně? Díky za rady! :)
Původní neotázka
Na parkovišti nabourané auto
Zajímavá 0 před 2837 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mimo pracovní dobu nemá pojišťovna smysl → volat asistenčku (v naprosté většině případu jí máš sjednanou s povinným ručením), číslo na zelené kartě. Tam ti obvykle poradí 24/7, řeknou ti jak postupovat a tak.
Pokud jsi nahlásil pojistnou událost a poslal pojišťovně papíry tak pohoda, není co řešit. Otázka jestli nezavolat PČR ale vzhledem k tomu že např. v Praze je toto celkem častý jev + výše škody = asi to nemá smysl, já bych je asi nevolal.
Ohledně dopadů – viz. Tvoje pojistná smlouva (když už jsi to jednou podepsal tak snad víš za jakých podmínek), resp. VOP! Šlo to z čeho, havarijko? Viděl bych to tak, že ta část krytí, která to zaplatí se zdraží (tzn. třeba nyní platíš 3000 povinné ručení, 5000 havarijko, tak se havarijko zdraží na 5500, otázka jestli vůbec, záleží na tom co máš ve smlouvě) – pokud se ti tedy nepovede vypátrat viníka, který by to pak zaplatil ze svého povinného ručení.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek