Kdo občas sleduje TV, tak určitě již Mountfield reklamy viděl. Pro ostatní: https://youtu.be/_vcMRYe5gAw
Nadprůměrně „obdařené“ herečky určitě nejsou náhoda. Koho se tím snaží zaujmout? To svým výrobkům nevěří, že se snaží jít touto cestou? Přijde mi to docela ubohé.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, marci1 před 3240 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Četla jsem, že Mountfieldu poklesly tržby, takže se snaží svou reklamou co nejvíce upoutat nejen diváky mužského pohlaví různého věku …
Reklama má krátký vymezený čas na to, aby potenciálního zákazníka upoutala tím, že zbystří jeho pozornost, případně ho přiměje k tomu, že se začne o nabízený předmět zajímat.
Proto se stalo, že Beďa Trávníček představil svou manželku a dceru. Aby reklama splnila svůj účel, zacílila na vnady obou ženských partnerek. Není možné je ignorovat, určitě vyvolávají diskuzi, vzbuzují emoce, ale přesto je vidět, že jsou tolerantní k nákupům svého manžela.
Možná i kvůli tomu si diváci reklamu spíš zapamatují, přemýšlejí o ní, diskutují a třeba se rozhodnou i koupit. … …
Muži přece častěji pracují se sekačkami, pilou, traktorem atd., ale s koupí by měla souhlasit i rodina. No, nekup to, když je sleva …
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Na všechny potencionální klienty . Většinou ve věkove kategorii 25 a výše.
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, johana 56, briketka10, gecco
před 3240 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na ty, co si myslí, že levně nakoupí, ale opak je pravdou!
3Kdo udělil odpovědi palec? Slecna 007, briketka10, gecco
před 3240 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pravděpodobně na muže. Jednou jsem tu reklamu viděla, také mi to připadalo dost ubohé. Nejsem feministka. Bohužel se asi budeme smířit s tím, že to tak je a bude. Hostesky na autosálonech vypadají také někdy dost až „moc.“ Připadá mi to dost „primitivní“ – jako lepidlo, na které se mají přilepit vosy. 🙂♥
3Kdo udělil odpovědi palec? odik, redy, Slecna 007
před 3240 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
annas: Reklama ala rodina (manžel, manželka a dcera) je v pohodě, ale úplně stejně by tam mohli být běžně vyvinuté herečky. Tohle mi prostě přijde až trapné a rozhodně to není to, co by mě mělo nalákat jít si koupit sekačku právě tam … naopak si o takové firmě budu myslet své a pudu nakupovat jinam.
Když po roce 1990 začaly různé firmy leccos nabízet , několikrát jsem se spálila.
Dnes se řídím zásadou, když něco nabízejí, tak jdu jinam.
Nevím, ale myslím si, že kolo štěstí, relativní slevy nalákají zákazníky.
Mám souseda, nedávno si nesl hrábě a vidle, přitom na zahradě vůbec nic nedělá, takže zbytečná investice. Řekl mě, že byly levné. 🙂 Prý to četl v letáku …