Když ne já, tak libovolnej spolucestující či kolemjdoucí mně foukne do testeru u spínačky a já nastartuju a jedu? Nebo si k tomuto účelu raději pořídím nějakou „foukačku“, kterou si budu vozit s sebou, abych při každým startu nemusel olizovat nějaký „náhubky zapalování“? Nebo jsem celý princip špatně pochopil?
A není lepší takovou ZBYTEČNOST zrušit, než vznikne a jednoduše dále nepít za volantem?
Ježiši, k čemu bude komu dobrej TENHLE VYNÁLEZ? Nějaká další pozitiva a přínosy? Děkuji.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, Gestas před 2330 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
U autobusů Karosa s touto vymožeností se to prý dá obejít tím, že
se nastartuje z motorového prostoru (ten zámek tam brání jen zapnutí
startéru klíčkem, přičemž onen startér se dá spustit i tlačítkem
u motoru).
Podle mě se to dá vypnout nějak přes diagnostiku.
Samozřejmě je to k ničemu, člověk, který má ve zvyku řídit opilý, si
auto s tímto systémem nepořídí a odnese to slušný člověk, který chce
někam dojet v krajní nouzi (to můžete jet opilý).
0
před 2330 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek