Takto jsem na WISH.COM reklamoval kameru do auta za 270Kč. Uváděli úhel
záběru 170 stupňů. Poslal jsem zpět foto s úhloměrem a záběrem na dva
objekty v úhlu 30 stupňů, které byly v záběru sotva vidět. Sdělil
jsem prodejci, že s produktem nejsem spokojený a ptal se ho, jaké bude
řešení. Omluvil se mi a poslal platbu zpět na můj účet. Kamerku už
vrátit nechtěl, zůstala mi doma.
Zřejmě by náklady na zaslání zpět překročily cenu zboží, takže to
řeší touto cestou.. v případě nespokojenosti s produktem vám proplatí
zboží, omluví se a tím to skončí.
Upravil/a: Roman71
0 Nominace Nahlásit |
Našla jsem odkaz, pročtěte si jej, dovíte, jak reklamovat. V textu si klikněte na modrý nápis r"eklamovat výrobeik.."
Pročtěte si i diskuzi.
https://www.jak-nakoupit-neprohloupit.cz/wish-nakupovani-je-zabava/
Jinak otázka v arachivu
https://www.odpovedi.cz/otazky/reklamace-na-wish-cesky-nebo-anglicky
Upravil/a: annas
0
před 2179 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Klikněte si na objednané zboží a zde najdete refundaci. U toho bude určitě text zprávy. Já když reklamoval zboží, vrátili mi peníze a napsali, že si jej mám ponechat a nevracet.
0
před 2179 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek