Na internetu jsem našel, že bych měl mít právo na náhradní vůz do doby, než mi přijdou peníze od pojišťovny na účet. Likvidátor z Kooperativy mi ale řekl, že nárok na náhradní vozidlo mám pouze do pěti dnů po tom, co mi bylo sděleno, že se jedná o totální škodu. To, že se jedná o totální škodu mi bylo sděleno technikem při prohlídce vozu. Jak to tedy je? Je nějaký zákon, o který se mohu opřít? A taky, je nějaká maximální doba na to aby pojišťovna takovou událost uzavřela? Prohlídka technikem proběhla před více než dvěmi týdny a já pořád nemám peníze na účtu.
Doplnění: S pojišťovnou žádnou smlouvu uzavřenou nemám. Toto celé řeším s pojišťovnou viníka dopravní nehody.
Zajímavá 0 před 3126 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Můžeš se opřít pouze o smlouvu s konkretní pojišťovnou. Tam by měly být všechny podmínky uvedeny. Pokud budeš přesvědčen, že uzavřenou smlouvu pojišťovna neplní, nebo jen částečně, můžeš se obrátit na soud.
0
před 3126 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Totální škoda – nárok na zapůjčení náhradního vozu vzniká
poškozenému dnem vzniku pojistné události a zaniká dnem úhrady pojistného
plnění od pojišťovny. Obvyklá doba v současnosti u pojišťoven je
21 dní.
http://www.nehodove-centrum.cz/potrebuji-nahradni-vozidlo/
0
před 3126 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hodně záleží na podmínkách té konkrétní pojišťovna a vlastně taky té konkrétní asistenční služby. Jako v tomhle ohledu si stejně nevyberete, protože když si třeba pronajmete náhradní vozidlo Plzeň, tak ho využíváte tak dlouho, jak potřebujete. Nebudete přeci chodit pěšky, to dá rozum, ne? :) Takže se ptejte hlavně pojišťovny. Běžná doba na výpůjčku bývá 14 dní.