hlavně aqby to mělo techničák, všechny potřebné papíry a ještě bych radši zajel s tím na technickou kontrolu (pro jistotu)
0 Nominace Nahlásit |
Taky není dobré podcenit technický stav, jestli to někdo nepoložil. Jako laik to člověk pozná těžko, opravit či zamaskovat se dá skoro všechno. Vezmi si s sebou nějakýho zkušenýho kámoše, co ví, kam se mrknout. Ono pak někde ve 150 pozorovat, jak se rám rozešel na dvě strany není úplně příjemné. 😉 Jeden docela dobrý test je, trochu to rozjet, ne nějak extrémně a vyzkoušet pustit řidítka, jestli se motorka rozkmitá, rozhodně není zdravá a nejspíš už někdy ležela.
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, pane Blecho.
rozdělíme nebezpečí na dvě stránky.
stav motocyklu, a stav dokladů.
Když Vám sdělí, že si musíte dát pozor na stav motoru… težko budete
vědět co hledat a co kontrolovat. Proto bych doporučil někoho kdo již má
podobnou motorku, nebo se alespoň vyzný v opravách…
Doklady. Abyste měl techničáky a ve velkém zápis, Odlášeno na: Blecha.
Taky se klidně stává, že v dokladech není uveden ten co Vám to prodává
a budee mít zbytečný problém. Sice záznam v techničáku nevypovídá
o majitel vozidla, ale úřad trvá na drobnostech v evidenci.
Zařiďte si, aby ste koupil motorku i s doklady, ne že Vám to pošle, za den, dva, měsíc, půl roku.....
0
před 4961 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Velký pozor bych si dal jestli je motorka v „novém“ laku, tím se většinou snaží zamaskovat různé problémy.Je potřeba zkontrolovat stav řetězů a ozubených kol, jestli nejsou vytahány a kola ojeta.Na kontrolu rámu je dobré přiložit z boku motocyklu prkno k zadnímu kolu a přední s ním musí být v jedné rovině.Teplý, studený start, řazení rychlostí, spojka, brzdy, osvětlení, taky stav pneumatik a další věci.
0
před 4960 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek