Koupil jsem dvě pitíčka. Doma jsem si všiml, že jedno je lehce poškozené a zašpinilo mi baťoh, ve kterém jsem měl účtenku od těch dvou pitíček. Účtenka je částečně poškozená.
Co by mi obchod měl nahradit, když kvůli danému pitíčku mám zašpiněný baťoh, pitíčko je nepoživatelné a účtenka je poškozená?
poznámka: Dané pitíčko bylo poškozené jen lehce, takže jsem si nevšiml při koupi, že teče.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? klumprt před 2191 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Záleží na tom, zda ti obchod reklamaci uzná. V případě, že ji uzná, můžeš dostat další pitíčko. To, že v batohu může prasknout, lze předpokládat. Měl jsi ho tedy uložit tak, aby k tomu nemohlo dojít. Osobně bych ti takovou reklamaci neuznal. Mohlo to prasknout právě až v batohu a měls své zboží zkontrolovat.
Upravil/a: quentos
0 Nominace Nahlásit |
Obávám se, že neprokážeš, že jsi koupil poškozené zboží.
Zdá se mi pravděpodobnější, že se obal poškodil až v batohu.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Mc Merkurion, Rokio
před 2191 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek