Dobrý den,
dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.
Moje otázky zní: Mohu požadovat…
Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94
Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.
Zajímavá 0 před 2386 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Požadovat můžeš cokoli. Nemusí ti však v ničem vyhovět.
Poškrábání a zjevné vady jsi měl dohledat při převzetí. Jak prokážeš
jestli jsi je nezpůsobil až ty? Záleží pouze na prodejci zda reklamaci
přizná, nebo ne.
V bodech 2 a 3 budeš mít smůlu.
0
před 2385 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je udán nějaký „standard“, podle kterého se určuje, jestli se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv? Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?