Avatar uživatele
kajicek94

Na co mám jako kupující při koupi a následné reklamaci chladničky nárok?

Dobrý den,

dne 7. 5. 2018 jsem koupil kombinovanou chladničku a dne 11. 5. 2018 mi ji přivezli domů. Poté co si vzali starou a odjeli, začal jsem ji umývat a všiml jsem si tří vad (promáčklina a 2× poškrábání na odlišných místech), které nebyly na prví pohled viditelné. V tentýž den jsem poslal reklamaci a doufám v co nejrychlejší vyřešení.

Moje otázky zní: Mohu požadovat…

  1. výměnu výrobku za nový bezvadný kus?
  2. proplacení zkažených potravin, které bohužel nemám kam uložit? Nebo finanční odškodnění a popř. v jaké hodnotě?
  3. po prodejci proplacení Cash Backu, který se na chladničku vztahuje, ale bohužel se „nevejdu do termínu“?

Moc děkuji za každou odpověď,
kajicek94

Dopl.: Zakoupeno v kamenné prodejně.

Zajímavá 0 před 2386 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Požadovat můžeš cokoli. Nemusí ti však v ničem vyhovět. Poškrábání a zjevné vady jsi měl dohledat při převzetí. Jak prokážeš jestli jsi je nezpůsobil až ty? Záleží pouze na prodejci zda reklamaci přizná, nebo ne.
V bodech 2 a 3 budeš mít smůlu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
kajicek94

Je udán nějaký „standard“, podle kterého se určuje, jestli se jedná o vadu zjevnou, či nikoliv? Nebo je posouzení na společnosti (prodejci)?

před 2384 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování