Když si tento domácí spotřebič převezmu neopravený, doma vyzkouším a závada se objeví, vezmou mi ho znovu na reklamaci kvůli té samé závadě? Nebo jejich vyjádření je pro mě konečná?
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, redy, Dochy před 2811 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podle mne byla chyba neopravený spotřebič převzít.
Měl jste trvat na odstranění závady.
„Závada se neprojevila“ je podle eufemismus pro neuznání
reklamace. (Nebyla už třetí?)
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat znovu samozřejmě můžeš, prodejce je povinen výrobek do reklamace přijmout, i kdyby se závada zjevně nevyskytovala. Otázkou ovšem zůstává, jestli to má smysl. Pokud je to závada, která se nevyskytuje pokaždé, ale pouze občas, nech to napsat do popisu reklamace, v servisu na to pak budou brát zřetel a nevrátí to zpět bez opravy jen po zběžném otestování. Alespoň takovou mám zkušenost já z prodejny elektroniky, kde pracuji. Poprvé se závada neprojeví, pokud to ale pošleme podruhé s upozorněním, že závada se vyskytuje pouze nahodile a že žádáme o důkladné prověření, často se zadaří. Také zkus požádat a vyzkoušení přístroje přímo u prodejce při odevzdání k reklamaci. Pokud se závada zrovna projeví, požádej o zaznamenání této skutečnosti do popisu. Servisák jistě uvěří více personálu prodejny, než přímo zákazníkovi.
0 Nominace Nahlásit |
Jo to je problém, který taky znám. Někdy se závada projeví, jindy ne. Při troše štěstí se projeví i v prodejně, kde výrobek reklamuješ, pak by měli reklamaci uznat. Já jsem to řešil tak, že jsem počkal až do doby, kdy se závada projevovala celkem spolehlivě.
0 Nominace Nahlásit |
ivzez:Nepřevzal jsem to zatím.Dnes mi došel mejl cituju: Vážený Zákazníku,
právě jsme vyřídili Vaši reklamaci č. 2600349895 zboží 9372…Vaše
reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila.
První reklamace.