Avatar uživatele
kodl67

Můžu znovu reklamovat tu samou závadu, kterou mi neuznali z důvodu, že se neprojevila?

Když si tento domácí spotřebič převezmu neopravený, doma vyzkouším a závada se objeví, vezmou mi ho znovu na reklamaci kvůli té samé závadě? Nebo jejich vyjádření je pro mě konečná?

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, redy, Dochy před 2778 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Podle mne byla chyba neopravený spotřebič převzít.
Měl jste trvat na odstranění závady.

„Závada se neprojevila“ je podle eufemismus pro neuznání
reklamace. (Nebyla už třetí?)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

  1. můžeš závadu reklamovat opětovně – žádný problém (žádné vyjádření prodejce není „konečná“)
  2. asi bych, na tvém místě, trval na zapojení spotřebiče a závadu předvedl
  3. případně si můžeš nechat vypracovat znalecký posudek – ale je otázkou, zda jde o natolik drahý spotřebič, aby se ti to vyplatilo (na úhradu posudku nemáš automatický nárok, musel by ses jí domáhat, možná až soudně)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
BratrCukr

Reklamovat znovu samozřejmě můžeš, prodejce je povinen výrobek do reklamace přijmout, i kdyby se závada zjevně nevyskytovala. Otázkou ovšem zůstává, jestli to má smysl. Pokud je to závada, která se nevyskytuje pokaždé, ale pouze občas, nech to napsat do popisu reklamace, v servisu na to pak budou brát zřetel a nevrátí to zpět bez opravy jen po zběžném otestování. Alespoň takovou mám zkušenost já z prodejny elektroniky, kde pracuji. Poprvé se závada neprojeví, pokud to ale pošleme podruhé s upozorněním, že závada se vyskytuje pouze nahodile a že žádáme o důkladné prověření, často se zadaří. Také zkus požádat a vyzkoušení přístroje přímo u prodejce při odevzdání k reklamaci. Pokud se závada zrovna projeví, požádej o zaznamenání této skutečnosti do popisu. Servisák jistě uvěří více personálu prodejny, než přímo zákazníkovi.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kepler

Jo to je problém, který taky znám. Někdy se závada projeví, jindy ne. Při troše štěstí se projeví i v prodejně, kde výrobek reklamuješ, pak by měli reklamaci uznat. Já jsem to řešil tak, že jsem počkal až do doby, kdy se závada projevovala celkem spolehlivě.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
kodl67

ivzez:Nepřevzal jsem to zatím.Dnes mi došel mejl cituju: Vážený Zákazníku,

právě jsme vyřídili Vaši reklamaci č. 2600349895 zboží 9372…Vaše reklamace nebyla uznána, protože se závada neprojevila.
První reklamace.

před 2778 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek