Strojvedoucí si nestavia vlakovú cestu sám . Tú mu postaví výpravca,
alebo traťový dispečer. Ak zistí, že má postavené inam, do inej stanice,
alebo na inú trať, je povinný zastaviť a omyl ohlásiť do prednej stanice,
alebo dispečerovi. Je to nehodová udalosť.
Pre prípad riešenia zložitých problémov v prevádzke je pre veľké
uzlové stanice, s viacerími stanicami, alebo obvodmi povolené odoslať vlak
aj do iného obvodu, ako je určené. Ale tieto stanice sú vybavené zab. a
komunikačným zariadením a je povinnosť o tejto udalosti rušňovodiča
vyrozumieť vopred.
Na mestských dráhach električkových si stavia výhybky vodič sám, tak tam
je to možné.
Doplňuji:
Ladič : ešte stále sledujete v televízii tie americké sprostosti pre
americké detičky ?
Upravil/a: isteron
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že ne. Nejsem odborník, ale toto se asi stát nemůže. Trať mu stanoví traťový dispečer.
0
před 4160 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě se to stát může. Uvedu příklad: mašinfíra jde z hospody do práce, ale splete si lokomotivu, jede a najednou si všimne, že jede úplně jinam. Okno jak sviňa.
0
před 4160 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
sám ne,musel by mu někdo špatně přehodit vyhýbku,každopádně by to
dělalo na dispečinku poplach,jelikož by se mohli potkat 2 vlaky proti sobě
na stejné koleji.V tom případě existuje generální stop.
Sám od sebe se může maximálně rozjet v dobu kdy nemá což je taky dost
nebezpečné,zas mžůe potkat druhý vlak.
Není to jak na silnici,železniční doprava má určitá pravidla,jejich nedodržením vznikají těžké nehody.
0
před 4160 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek