Zajímalo by mě, zda musí mašinfíra sledovat i postavení výhybek a
v případě křížení či sbíhání tratě, zda mu ze strany něco
nepřijíždí do trasy nebo prostě musí věřit výhybkáři?
Stačí že sleduje, že má volnou trať (zelenou) a víc ho nezajímá?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, gecco před 3362 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dnes už ne a ani to nejde, protože návěstní tělesa na výhybkách, které signalizovaly kterým směrem je výhybka / na kterou kolej/ postavena jsou na moderním zabezpečovacím zařízením zrušeny a při současné vyšší rychlosti vlaků by to strojvedoucí ani nepostřehl. Na hlavních tratí má na lokomotivu přenos návěstí z návěstidel s dostatečným předstihem,podle kterých se řídí. Dříve a i dnes na vedlejších tratích je ovšem sledoval. pokud máš na mysli onu nehodu u Horažďovic, tam návěstidla na výhybkých nebyla, zabezpečovací zařízení bylo vypnuto a on opravdu musel věřit výhybkáři, kterému se ale podařilo přestavit výhybku pod jedoucím vlakem – ne před nám.
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, JájsemRaibek
před 3361 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
s ohľadom na brzdnú dráhu vlakovej súpravy si neviem predstaviť, či by mu aj znalosť/vedomie >zlého postavenia výhybky< k niečomu bolo.
i na železnici má proste každý svoju zodpovednosť – každý odtiaľ
potiaľ.
a tak musí jeden pracovník veriť tomu druhému – ako
v živote vôbec.
😉
to iba úradníci zo zásady neveria nikomu a chodia ozbrojení (aspoň niektorí, ktorí majú asi niečo na rováši).
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 3362 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek