Subdodavateli doručíme prostřednictvím výrobce obalů obalový materiál, do nichž nám zabalí své zboží, za které zaplatíme, ale abychom měli jistotu, že nám tyto obaly nezcizí, hodláme po něm zálohově tyto obaly uhradit. Jakmile zboží od něj odebereme a zaplatíme za něj, zálohou částku samozřejmě subdodavateli vrátíme.
Otázka zní: Musí se tato zálohová vratná faktura vést v účetnictví, nebo se po uskutečnění obchodu zlikviduje? Děkuji za odpověď.
Zajímavá 0 před 3122 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, musíte je zahrnout do účetnictví, páč se klidně může stát, že
nevrátí všechny obaly, nebo je poškodí a podobně.
Na 100% odpověď bych se ptal zde:
http://business.center.cz/business/diskuze/
0 Nominace Nahlásit |
A jakým jiným způsobem byste to chtěli účtovat? Bude to nejsnadnější postup.
Upravil/a: quentos
0
před 3122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V účetnictví se zálohy účtují na účtu 324 – přijaté zálohy.
Je to vztah závazek – pohledávka, který nemá vliv na výsledek
hospodaření.
V daňové evidenci je to jinak. Tam jsou to normální daňové příjmy a
výdaje.
V obou případech se zálohy účtují, nic se nevyhazuje.
Upravil/a: Hlada
0
před 3122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek