Dnes mi ukradla 2 Kč. Prostě mi zobrazila přijmuté Kč špatně.
A místo celé papírové 100 Kč mi vrátila 98 Kč v drobných.
Nejde mi o ty 2 Kč, ale o proncip. Příště to může být 50 Kč nebo
100 Kč.
Doplňuji:
Chodím tam jen když je u pokladen s obsluhou plno a teď už asi omezím
i to a když bude fronta, nákup raději odložím.
A – taky se to týká Tesca.
l564 . Je mi jasný, že to je chyba systému, ne naprogramování
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? kapka, iceT, johana 56, suaeda, pizlicka, kdojezloděj? před 4214 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Technika může zlobit. U samoobslužné pokladny jsem již jednou ze
zvědavosti nakupoval, ale raději mám pěknou živou pokladní. Možná jsem
staromodní.
Na druhou stranu už jsem byl asi dvakrát vyzván obsluhující prodavačkou,
abych využil samoobslužnou pokladnu. Odmítl jsem a prodavačce jsem řekl,
že pokud takto budem nakupovat všichni, tak přijde o práci. Překvapivě
jsem dostal souhlasnou odpověď.
0 Nominace Nahlásit |
postaci stiznost …a ze si pockate nez si udelaji v pokladne Inventuru…;D
0 Nominace Nahlásit |
Ano, mám též zkušenost z Tescem. Pokladna sežrala 500 Kč a nic nevydala. Po 10s se zobrazilo hlášení chyba systému. Prodavačka udělala potřebné úkony, resetovala systém a již vrátil to co měl. Popř. porovnejte obnos z účtenkou a pokud nesouhlasí, nechte jej na pokladně a zavolejte prodavačku že Vám to špatně vrátilo.
A řeknu Vám něco z ohledu programátorského. Naprogramovat chybu aby pokladna vracela špatně by bylo technicky tak složité, že je jednodušší tu chybu tam ani neimplementovat.
0 Nominace Nahlásit |
Jednou mě dožralo, že mi už potřetí automat sežral minci, aniž by ji
„načetl“, tak jsem si zavolal obsluhu a žádal nápravu. A co se začalo
dít mi totálně vyrazilo dech!
Přišla obsluha, ženská ve středních letech, na první pohled žádný
myslitel. Jako první co udělala bylo, že zavolala ochrance aby se podívali
na kamerách, jestli jsem tam ty mince opravdu hodil. Mezi ověřováním
přišel jeden z ochranky, rozkročmo a s rukama za páskem a podezřívavým
pohledem se ke mě postavil, jako by mi chtěl případně zabránil v útěku
nebo co. Opodál se postavil další, oba jak mistři světa, jako kdyby
přistihli zloděje. Pak nejspíš přišla nějaká vedoucí s informací, že
jsem tam ty mince podle záznamu opravdu hodil, tak otevřela mašinu a
prohledávala mechanismus, jestli tam někde nejsou ty mince zaseklý. Přitom
jsem jí už třikrát před tím říkal, že jsem slyšel jak spadly do kasy.
Prohledávala to asi tři čtyři minuty. Okolo mě stály dvě pokladní, dva
z ochranky, lidi koukali co se děje, zkusmo jsem se zadíval na jednu paní co
na mě koukala, no ten pohled jednoznačně naznačoval, že jsem asi idiot nebo
zloděj. Všichni tam mi svým postojem a způsobem mluvy dávali najevo že
jsem idiot.
No celkem to trvalo asi 15 minut, než ta vedoucí došla pro mince a hodila je
tam. Ne nepřinesla si je sebou, to přišla jen zkontrolovat ten mechanismus.
Extra pak pro ně odošla se slovy „tak já pro ně tedy zajdu“.
Zkušenost k nezaplacení. K samoobslužný pokladně už ani
nepáchnu.
Doplňuji:
Jen doplním, jednalo se o Globus v Čakovicích.
Upravil/a: pl4toon
0 Nominace Nahlásit |
neplatte u samoobslužných pokladen a jste bez problému
5Kdo udělil odpovědi palec? iceT, ReHu, briketka10, anonym, Bedy
před 4216 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nechapu,proc mam vykonavat zadarmo praci za druhe.meli by mi zaplatit za to,ze si sama nablokuji nakup.me konkretne prodavacka nařkla z toho,ze jsem si umyslne nacetla o jednu malou cokoladku za tri koruny-ve sleve,navíc.rekla,at si to dobloknu a ze mi je prijde spocitat.kdyz zjistila,ze chyba neni na me strane,sice se omluvila,ale to uz lide prochazejici kolem nevideli.takze u nekterych,co videli prvni cast pribehu,jsem zlodejem.
0 Nominace Nahlásit |
http://pardubicky.denik.cz/podnikani/pardubaci-mohou-nakupovat-v-novem-obchodnim-dome-.html
já se těmto pokladnám určitě vyhnu a
budu platit u živých pokladních, jak píše
sueda :)
0 Nominace Nahlásit |
Osobně tady ty samoobslužné pokladny taky nemám moc v oblibě. Přijde mi, že pokud má člověk větší nákup, tak je to odbavení u nich podstatně pomalejší. Živá pokladní přecejen dokáže zboží markovat podstatně rychleji než já. Asi nejhorší zdržení, které se může na normální pokladně stát je, že pokladní musí vyměnit pokladní kotoučky, ale to není nic hrozného.
ReHu
Děkuji za příspěvek a upozornění ohledně špatného vracení peněz ze
samoobslužných pokladen. Dnes se mi, totiž, stalo něco podobného v NC
Eden – v Tescu. Platila jsem v hotovosti a pokladna mi vrátila, místo
56 Kč, jen 16 Kč. Nevyplacený rozdíl mi, sice, paní vedoucí vrátila,
ale jasně mi dávala najevo, že si vymýšlím, že to je má „anomálie“
a že to zkrátka není možné. Cítila jsem se jako zloděj 40,– Kč. ;oD Co
mne však velmi zarazilo, bylo to, že, přestože jsem na ní apelovala, ať
nechají pokladnu zkontrolovat technikem, protože se přeci nejedná jen
o mne, ale o všechny zákazníky Tesca, tak tuto variantu odmítala.
Před chvílí jsem na tento, ne dvakrát šťastný postoj, upozornila
telefonicky zákaznickou linku Tesca a důrazně je žádala, ať provedou
kontrolu pokladen s tím, že to, dle mého zjištění (viz i Vaše zpráva),
není ojedinělý případ.
Další případ viz zkušenost od webcamklátič na:
http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=505741&kateg=2049&nove=0&orderbyide
Děkuji za sdělenou zkušenost! ;o)
Mě se to od té doby nestalo a pokladny využívám, neb to je
rychlejší.
Ale vidím, že se to stává pořád.
Můžeme tam buď přestat chodit, nebo doufat, že chyby postupně
vychytají 🙂
Drap | 8233 | |
led | 4071 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2728 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |