Na tejto stránke nájdete veľa navonok „smyslné řeči“, ktoré sú v realite „nesmyslné“.
0 Nominace Nahlásit |
Ano,. To, co dává smysl, považuji za pravdivé, správné. To může posoudtit jen odbornoík, pokud jde o smyslnost odborné problematikuy.
Váš příklad. „Mocný může být nemocný, není nesmysl“. Muselo byx to být uvedené, že každý mocný …, nebo všichni mnocní .
Smyslnost,. pravidovst tvrzení řeší ýroková či nečformální logika.
Uvedu příklad .
Jestlilže se bude žák doma svědomitě přioravovat na vyučování, pak bude mít lepší prospěch.
1,. Z pohledu jazykového je formulace smysluplná, .
2,. z pohledu významového je druhá část věty obecně nesmyslná, protože ne každý se umí doma učit, často má špatnou paměť, není sebekritický, je povrchní , chybí mu sebehodnocení atd.
Dále je třeba si uvědomit, že druhá část neplatí pro všechny žáky. Záleží na jejich paměti, sebehodnocení, pozornosti, logickém myšlení atd. Často platí, že pro žáka i rodiče je známka pouze hodnocenímn výkonu. Zatímco klasifikace učitele se netýká jen momentálních vědomostí žáka,k ale je i odrazem výsledku jeho pravidelné práce v hodině.
Stačí sledovat otázky i oedpovwědio na této stránce. i Např,.
Nesmyslné jsou zde na Odpovědích třeba otázky, když tazatel zevšeobecňuje. . Napadla mě otázka uživatele INRI "Proč se peníze staly bohem, kterému se klaníme?"" 2. část je nesmyslná, protože se netýká všech lidí, ale jen některých,.
Myslím si, že i ze života se dá uvést hodně příkladů, Přcee platí, ž řeč se mluví , voda teče., ale skutek utek.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2633 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1347 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1062 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |