Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 16:31

Ano,. To, co dává smysl, povslžuji za pravidvé, správné. S To mnůže posoudtio jen odbornoík, opokud jde o oedborfnou problematiku.

Je to vidwt i zde na Odpovwdích.

Smyslnost,. pravidovst tvrzení řeší ýroková či nečformální logika.

Uvedu příklad na jedno tvrzení,

Jestlilže se bude žák doma svědomitě přioravovat na vyučování, pak bude mít lepší prospěch.
1,. Z pohledu jazykového je formulace smysluplná, .

2,. z pohledu významového je druhá část věty obeně nesmyslná, protože ne kažý se umí doma učit, často máý má špatnou paměť, není sebekritický, je povrlchní atd,. povrchní td.

Dále je třeba si uvědomit, že druhá část neplatí ppro všechny žáky. Záleží na paměti, sebehodnocení, pozornosti, logickém myšlení atd. Často platí, že pro žáka i rodiče je známka pouze ohodnoceníom výkonu. Zatímco klasifikace učitele se netýká jen momentálních vědomostí, ale je i odrazem výsledku jeho pravidelné. práce v hodině.

Nesmyslné jsou zde otázky,, když tazatel zevšečobecňuji. Napadla mwš otázka uživatel INRI "Proč se peníze staly bohem, kterému se klaníme? 2. část je nesmyslná, protože ne v ne pro všechny jlidi, ale jen něškteré jsou jakýmsi bohem.

Myslím si, že i ze životas se dá uvést hodnš příkladů, když řeč se mluví , voda teče., tedyd skutek utek.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 16:42

Ano,. To, co dává smysl, považuji za pravdivé, správné. To může posoudtit jen odbornoík, opokud jde o smyslnost odborné problematikuy.

Mocný může být nemocný, není nesmysl. Muselo byx to být uvbdené, ž každý mocný …

Je to vidět i zde na Odpovědích.

Smyslnost,. pravidovst tvrzení řeší ýroková či nečformální logika.

Uvedu příklad .

Jestlilže se bude žák doma svědomitě přioravovat na vyučování, pak bude mít lepší prospěch.

1,. Z pohledu jazykového je formulace smysluplná, .

2,. z pohledu významového je druhá část věty obecně nesmyslná, protože ne každý se umí doma učit, často má špatnou paměť, není sebekritický, je povrchní , chybí mu sebehodnocení atd.

Dále je třeba si uvědomit, že druhá část neplatí pro všechny žáky. Záleží na jejich paměti, sebehodnocení, pozornosti, logickém myšlení atd. Často platí, že pro žáka i rodiče je známka pouze hodnocenímn výkonu. Zatímco klasifikace učitele se netýká jen momentálních vědomostí žáka,k ale je i odrazem výsledku jeho pravidelné práce v hodině.

Nesmyslné jsou zde na Odpovědích třeba otázky, když tazatel zevšeobecňuje. . Napadla mě otázka uživatele INRI "Proč se peníze staly bohem, kterému se klaníme?"" 2. část je nesmyslná, protože se netýká všech lidí, ale jen některých,.

Myslím si, že i ze života se dá uvést hodně příkladů, Přcee platí, ž řeč se mluví , voda teče., ale skutek utek.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 16:45

Ano,. To, co dává smysl, považuji za pravdivé, správné. To může posoudtit jen odbornoík, pokud jde o smyslnost odborné problematikuy.

Váš příklad. „Mocný může být nemocný, není nesmysl“. Muselo byx to být uvedené, že každý mocný …, nebo všichni mnocní .

Smyslnost,. pravidovst tvrzení řeší ýroková či nečformální logika.

Uvedu příklad .

Jestlilže se bude žák doma svědomitě přioravovat na vyučování, pak bude mít lepší prospěch.

1,. Z pohledu jazykového je formulace smysluplná, .

2,. z pohledu významového je druhá část věty obecně nesmyslná, protože ne každý se umí doma učit, často má špatnou paměť, není sebekritický, je povrchní , chybí mu sebehodnocení atd.

Dále je třeba si uvědomit, že druhá část neplatí pro všechny žáky. Záleží na jejich paměti, sebehodnocení, pozornosti, logickém myšlení atd. Často platí, že pro žáka i rodiče je známka pouze hodnocenímn výkonu. Zatímco klasifikace učitele se netýká jen momentálních vědomostí žáka,k ale je i odrazem výsledku jeho pravidelné práce v hodině.

Stačí sledovat otázky i oedpovwědio na této stránce. i Např,.

Nesmyslné jsou zde na Odpovědích třeba otázky, když tazatel zevšeobecňuje. . Napadla mě otázka uživatele INRI "Proč se peníze staly bohem, kterému se klaníme?"" 2. část je nesmyslná, protože se netýká všech lidí, ale jen některých,.

Myslím si, že i ze života se dá uvést hodně příkladů, Přcee platí, ž řeč se mluví , voda teče., ale skutek utek.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.říjen 16:05

Ano,. To, co dává smysl, považuji za pravdivé, správné. To může posoudtit jen odbornoík, pokud jde o smyslnost odborné problematikuy.

Váš příklad. „Mocný může být nemocný, není nesmysl“. Muselo byx to být uvedené, že každý mocný …, nebo všichni mnocní .

Smyslnost,. pravidovst tvrzení řeší ýroková či nečformální logika.

Uvedu příklad .

Jestlilže se bude žák doma svědomitě přioravovat na vyučování, pak bude mít lepší prospěch.

1,. Z pohledu jazykového je formulace smysluplná, .

2,. z pohledu významového je druhá část věty obecně nesmyslná, protože ne každý se umí doma učit, často má špatnou paměť, není sebekritický, je povrchní , chybí mu sebehodnocení atd.

Dále je třeba si uvědomit, že druhá část neplatí pro všechny žáky. Záleží na jejich paměti, sebehodnocení, pozornosti, logickém myšlení atd. Často platí, že pro žáka i rodiče je známka pouze hodnocenímn výkonu. Zatímco klasifikace učitele se netýká jen momentálních vědomostí žáka,k ale je i odrazem výsledku jeho pravidelné práce v hodině.

Stačí sledovat otázky i oedpovwědio na této stránce. i Např,.

Nesmyslné jsou zde na Odpovědích třeba otázky, když tazatel zevšeobecňuje. . Napadla mě otázka uživatele INRI "Proč se peníze staly bohem, kterému se klaníme?"" 2. část je nesmyslná, protože se netýká všech lidí, ale jen některých,.

Myslím si, že i ze života se dá uvést hodně příkladů, Přcee platí, ž řeč se mluví , voda teče., ale skutek utek.