135 – byla jak sedan (š 120) , tak Rapid , tak Favorit
136 – byla jak sedan (š 120) , tak Rapid , tak Favorit
Rapid a sedan ruční sytič u ruční brzdy,
Favorit měl automatický sytič u studeného motoru při startování , vypnul
se klepnutím na pedálu plynu .
Upravil/a: Ušel ventil
0 Nominace Nahlásit |
S Favoritem jsem najezdil cca 150 000 km. Sytič měl automatický, ovládaný bimetalem v závislosti na teplotě motoru. Nic jsem nesešlapával. Pravdou ovšem je, že pro spolehlivější start se v okamžiku startování mírně přidával plyn. Pokud byl ale motor správně seřízen, nebylo to nutné. Žádné problémy ani se startováním v zimě jsem neměl.
3Kdo udělil odpovědi palec? cukrar, Gestas, aliendrone
před 2393 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Doplnění – tak jsem zkoukl příručku spolu s Andrtem a je fakt, že
se tam píše, že stačí JEDNO POMALÉ sešlápnutí plynového pedálu
k aktivaci (uzavření) vzduchové přívěry. To opakované sešlapávání se
dělalo kvůli ozubům na stupňovité vačce, aby se přívěra „chytla“
(pokud už byl mechanismus oběhaný). Nicméně vypnutí sytiče bylo
automatické – ovládané bimetalem a termoventilem.
Tudíž na Fáčku žádné ruční ovládání/zapínání/vypínání.
Upravil/a: aliendrone
0 Nominace Nahlásit |
Tyhle první favoriťácké motory měly ruční sytič, pokud se dobře pamatuju. Byla to moje poslední škodovka. Automatické na nich bylo jen to, že se později samy zavřely. Nejsem si ale jistý.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek