Koupil jsem v OKAY žehličku s zárukou 2 roku a připlatil jsem si
prodlouženou záruku na 3 roky. Uplynuly 2 roky od zakoupení výrobku, před
týdnem začala žehlička smrdět, jako by se v ní něco pálilo, tak jsme se
to snažili opravit. Vydal jsem se s výrobkem a smlouvou do prodejny a
reklamaci a prodavač mi řekl, abych vyplnil příslušný formulář na
internetu. To jsem učinil, měli se mi ozvat do 2 dnů, zatím bez odpovědi.
Další možností je telefon, tam je namluvený vzkaz s odkazem a
příslušné stránky na internetu, no a konečně další možnost je napsat
mail na uvedenou adresu. To jsem učinil a čekám, co se bude dít, respektive,
zda se bude něco dít. Proto se ptám, zda má někdo podobnou zkušenost, zda
se něco dělo a kdy se ozvala druhá strana a kterou formu komunikace je
nejlepší zvolit.
Děkuji
Zajímavá 0 před 2339 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podobnou zkušenost sice nemám, ale to, co popisujete, se mi vůbec
nelíbí.
Jednak takzvaná „prodloužená záruka“ není nic jiného než
pojištění. Jestli vám prodejce tvrdil něco jiného, potom vás oklamal.
A potom by měl mít prodejce s pojišťovnou poskytující „prodlouženou
záruku“ dohodu, kam se budou v rámci pojištění posílat výrobky na
opravu.
Prodejce by vám měl výrobek převzít stejným způsobem jako při zákonné reklamaci (během 24 měsíců) a místo záruční opravny odeslat výrobek do opravny, kterou uvede pojišťovna. To jde úplně mimo vás. Ve výjimečných případech vás pojišťovna bude kontaktovat, abyste si výrobek nechal opravit v běžné opravně s tím, že vám náklady na opravu pojišťovna proplatí.
Problém ale je, že podmínky má každá pojišťovna poskytující „prodlouženou záruku“ odlišné, ale musí splňovat jisté nároky dané zákonem o pojištění. Pokud to bude možné, zjistěte si všechny potřebné informace dřív, než k pojistné události dojde, abyste se měli lidově řečeno čím ohánět.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2338 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek