Už jste se na nějakého operátora po telefonu rozčílili?
Doplňuji:
No, já právě žádnou negativní zkušenost zatím nezaznamenal, ale je fakt
že mě máloco vytočí, tak možná je to tím, ale zato mám jednu
pozitivní. Jednou sem volal do nějakýho krámu, kde sem kupoval PC. Zvedli to
hned, ale jen aby mi řekli že jsem v pořadí a pustili tam písničku :) Asi
za 5 minut se někdo opět ozval s tím že jsem stále v pořadí, ať
vyčkám a zase tam pustili písničku. O dalších 5 minut později ten samej
hlas, a abych zase počkal, tak říkám „jasně já mám času“ (on to byl
sice automat ale to mě nijak neodradilo abych si nepokecal) a šup tam zase
písničku. To už sem ji znal nazpaměť tak sem si ji začal nahlas do
telefonu notovat „♫ dá da da…da..da.. na nááá ná nááá …ná
nááá náá..ra rum bum bum… ♫“ a znova „♫ dá da da…da..da.. na
nááá ná nááá …ná nááá náá..ra rum bum bum… ♫“ , když už
jela asi po třetí, tak v půlce třetího opakování to někdo skutečně
zved, a byl to kupodivu člověk. Prej „prosím?“ a já furt: „♫ dá da
da…da..da.. na nááá ná nááá … ♫“ :)) a vona „haló, máte
nějaké přání?“ tak sem ještě přidal na hlasitosti :) a vona se začala
smát, a povídá do telefonu „chcete tam ještě na chvíli pustit tu
písničku?“ a já říkám „JO..“ tak mi ji tam pustila a cca za
10 minut se hovor sám od sebe ukončil.
Ale bylo to příjemný odpoledne…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, manon, aramah, barnajka, briketka10, anonym, anonym před 4414 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
vaděj mi jen ty plechový huby, než se dostanu na „živýho“ člověka
a to
pak dlouho hezky hrajou, ale mezitím bych snad stihla posekat
celou zahrádku..
0 Nominace Nahlásit |
Mám negativní zkušenosti. „Vytočí“ mne ten systém většinou
dřív, než vytočí nějakého člověka, se kterým chci mluvit. Pak se
občas „vytáčíme“ navzájem – je vytáčí mé zvědavé otázky a
lpění na faktech, mne vytáčí jejich neschopnost něco vyřešit, pak mi
dojde, že jsem zase jen plakala na nesprávném hrobě a operátor je jen
hromosvodem, který za nic nemůže.
Oblíbená hra s operátory: Systém mne k nim nepustí, dokud nezadám své
číslo, tak poctivě zadám – jejich první otázka po spojení je na moje
číslo – má odpověď je „proč se mne na něj ptáte, když jsem ho
musla před chvílí zadat, abych se k vám vůbec dostala?“ To je
uspokojí – nevím, proč kladou zbytečné otázky… :)
PS: Abych nekřivdila, už asi jednou nebo dvakrát jsem byla se zákaznickou linkou i spokojená :)
0 Nominace Nahlásit |
Nemám žádné negativní zkušenosti a po telefonu jednám slušně.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit |
Jinak tady sem taky našel pár klenotů:
http://www.loupak.cz/video/srandicky/952-zajimave-hlasky-ze-zakaznicke-linky
http://www.loupak.cz/vtipy/k-20-pocitace/22806/
To doplnění mne dostalo, opakovaně se při té představě hihňám – to jsem dnes potřebovala :) – vystřídat vážné věci za smích.
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |