Dobrý den, chtěla bych radu.Dnes se mi stala nepříjmná situace, když
jsem šla po schodech zakopla jsem a spadl mi telefon (IPhone 4) na zem.
Ze zadná strany mi prasklo sklo, a je to celé ruplé.
Telefon mám 7 měsíců a tak mám tedy záruku.Co mám dělat? Mám jít
produkt reklamovat? Mám jim říct pravdu nebo se vymluvit na něco
jiného.Jelikož toto poškození není v záruce jelikož je to chyba
vlastníka. A kolik v tom případně stojí výměna skla?
Zajímavá 0 před 4660 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na toto se reklamace nevztahuje. Vztahuje se na výrobní vady, t.j. na škody nezaviněné majitelem. Tady Ti nezbývá nic jiném, než zajít do prodejny a požádat o opravu. Zkus jim vysvětlit, co se stalo a uvidíš, co Ti řeknou. Také Ti určitě podají informaci o ceně za nové sklo a jeho výměnu.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4660 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
to posoudí sami – poznají – záleží na koho narazíš
mě se rozbil displej- protrhl taky jsem to zavinila a " nic jsem za výměnu neplatila" jak říkám záleží na koho narazíš
0
před 4660 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek