Při vytočení motoru (klidně na místě bez zařazené rychlosti) nad
2000 otáček a puštění plynu se z motoru ozve divný zakvílení. Stává
se to jen při jízdě na 1–3. Pokud otáčky držím dýl nad
2000 zakvílení se neozve. Co to může být? Hadice od turba? Motor táhne
normálně. Kladka? Ložisko na altiku?? poraďte.
Doplňuji:
Pro doplnění – hluk je slyšet na místě, nebo při jízdě na rychlosti
1–3. Možné je, že pži vyšším kvaltu to přehluší motor.
Jinak dneska jsem se stavil v na Auto Jarov. A podle nich je to turbo. Doporučili mi s tím nic teď nahonem nedělat a počkat jestli se to bude zhoršovat. Repase 5 – 15 tis… to je radost. Jako možnou příčinu uvedli buď ložisko, nebo lopatky… co myslíte – mám to teď na pár tisíc pustit z hlavy a čekat?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4917 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Abych se přiznal, nějak nerozumím tomuto.
""Při vytočení motoru (klidně na místě bez zařazené rychlosti) nad
2000 otáček a puštění plynu se z motoru ozve divný zakvílení"""
A hned zatím """Stává se to jen při jízdě na 1–3."""
No co poradit, zaměřit se na to odkud to zakvílení jde.Postavit před auto
přidat plyn ubrat a poslouchat. Já mám podezření na turbo a naklápění
lopatek.
0
před 4918 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
POkud to člověk neslyší tak to nelze přesně určit , může to být cokoliv.
0
před 4917 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi budu zlá, ale co jste čekal, když jste si kupoval Škodovku? :D
0
před 4917 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek