Na pololetí i na konci roku jsem měl na SŠ ve 4. ročníku za 5 z matematiky. Nepustili mě k maturitě jen kvůli matematice, i když z ní maturovat nebudu. Matika mi nikdy nešla, protože jsem diskalkulik nebo něco takového, vždy jsem procházel s odřenýma ušima, ale vždy za 4. Teď ve 4. ročníku jsme dostali učitele, kterého jsme ještě neměli nikdy a už od začátku jsme si s tím učitelem lidsky nesedli. Z jeho strany vidím naschvály v podobě pětek na vysvědčení… Vždy jsem to u něj měl na konci klasifikace na 4– a vždy mě vyzkoušel úplně jiným způsobem než všechny ostatní. Dobrý, kašlal jsem na to, nechtěl jsem mít s ním zbytečný problémy. Dostal jsem i teď na konci roku za 5 a požádal jsem si o červnový termín na opravku, abych pak měl léto na učení na maturitu. Nejsem si jist, ale bojím se, že i u opravek mě bude bude chtít potopit. Vím, komise je 3členná, ale i tak kdyby to nedejbože nevyšlo a nebudu souhlasit se známkou z opravné zkoušky, můžu zažádat o komisionální přezkoušení? Vím, že se to dělá už po ukončení pololetí, jsou na to 3 dny na tu žádost, že nesouhlasím se známkou, lze ale nesouhlasit i se známkou z opravné zkoušky? Děkuji moc za odpovědi.
Zajímavá 0 před 3087 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak se říká, pozdě bycha honiti. Sice přiznáváte, že jste matematiku podcenil, i když nemohu hodnotit postoj učitele, neprospěl jste.
Čeká vás komisionální opravná zkouška, věřte si, udělejte vše pro to, abyste uspěl.
„Žák, který nevykoná opravnou zkoušku úspěšně nebo se k jejímu
konání nedostaví, neprospěl. Ze závažných důvodů může ředitel školy
žákovi stanovit náhradní termín opravné zkoušky nejpozději do konce
září následujícího školního roku“
http://www.nuov.cz/ae/komisionalni-a-opravne-zkousky
.
Opravný prostředek existuje, ale záleží na tom, zda bude úspěšný,
Nejlepší informaci dostanete přímo ve škole.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
BurTone, na otázku už Vám odpověděla Annas.
Já Vám doporučím se nad situací více zamyslet.
Žádný učitel nedělá žákům „naschvály v podobě pětek na
vysvědčení“,
každý učitel se pouze snaží žáky něco naučit a následně pouze
hodnotí
výsledky, dovednosti a schopnosti žáků.
Průměr známek je k tomu pouze pomůckou, dosažený průměr
neznamená,
že žák musí výsledek obdržet v podobě známky na vysvědčení. (Do
výsledné známky se toho promítá víc.)
Co chcete v životě dělat? Čemu byste se rád věnoval?
A kam si myslíte, že dojdete s podobným přístupem?
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek