Dle mého se jedná o zbytečně vyhozené peníze, jak u volby prezidenta, tak klasické volby do poslanecké sněmovny. Rozhodnutí o volbě by mělo být založené na několikaleté zkušenosti a znalosti dotyčných, nějaké zkušenosti s nimi. Všichni lidé kolem mě už předem ví, koho budou volit, a jsou ve svém názoru konzistentní. A když už jsou někteří, kterým to je nějak jedno a neví, tak volí toho, koho jim někdo známý doporučí (obecně třeba ženy volí to samé, co jejich manželé, protože co si budeme povídat, muži se obecně politice věnují více).
Ještě jsem nezažil, že by se někdo rozhodl podle toho, kolik má kandidát billboardů nebo dokonce, co je na nich napsáno. Blíží se tomu ta fašistická magořina SPD, kteří nalákali nerozhodnuté slabší voliče na „Stop islámu, stop migrantům“, ale ti víc než na billboard se upjali na uměle vytvořenou neexistující migrační krizi v ČR.
Irituje mě, jak se strany chlubí tím, kolik daly do kampaně peněz, přitom by je mohly využít smysluplně.
Něco jiného jsou předvolební debaty, ale taky se tam pořád objevují otázky a odpovědi takové, které se opakují dokola a dokola. Migrace, euro, EU, stíhání Babiše a Faltýnka, právo lidu na referendum, adopce homosexuálů atp, prostě všechno, co si může každý naklikat ve volební kalkulačce.
Není to všechno zbytečné?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Kepler před 2494 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mají. Negativní. Hloupá nebo očividně lživá propagace mne od volby odrazuje.
0 Nominace Nahlásit |
Nemají mám jasno. Pravdou však zůstává, že velké množství čehokoli na každém kroku nás podle výzkumů ovlivňuje ať chceme, nebo nechceme. Na tom jsou přece založeny všechny reklamní kampaně a kdyby to nefungovalo, tak by je nikdo draze nefinancoval. částečně nás tedy reklama, a i billbordy, ovlivňují ať si to přípouštíme, nebo nepřipouštíme.
0 Nominace Nahlásit |
Billboardy mají jinou roli. Rozhodně necílí na to prezentovat kandidáta
těm kteří se o volby trochu zajímají. Spíš ho prezentují těm kteří
volby i kandidáty vesměs ignorují a ze všech kandidátů znají v lepším
případě jen dva a o ostatní se nikdy nezajímali.
Billboardy mají za cíl v těchto absolutně nezůčastněných voličích
vyvolat alespoň základní povědomí o existenci kandidáta a prezentovat
nějakou jeho slušnější fotografii na které nevypadá jako nebezpečný
zombie. Pro populistické strany jsou pak billboardy velmi účinné
i prezentaci programu, protože ten mají obvykle velmi jednoduchý a
heslovitý, formulovaný do líbivých frází které se dají omýlat stále
dokola.
Napřiklad Zeman by na svých billboardech mohl prezentovat jen dvě hesla a
nemusel by se zřejmě účastnit žádné sofistikovanější diskuse, ze
které by mohlo vyplynout jak omezeně danou proglematiku vnímá:
„Vlastenečtí burani spojme se, korunu si vzít nenecháme“, „Kdo
nemigruje není islámista a kdo neskáče není čech“, nebo něco podobně
duchaprostého. Věřím že na velkou část voličstva by to zapůsobilo.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Na mně tedy žádná předvolební kampaň ani billboardy vliv neměly, ani nemají. Svého kandidáta jsem si vybral sám, ještě dřív než vůbec ten blázinec nastal. Pro někoho, kdo je na pochybách, to možná vliv nějaký má a kandidáti se takto zviditelňují, takže zas tak úplně zbytečné to asi není. Jen si vem třeba takové USA, tam výsledek voleb závisí JEN na tom, jak se vydaří předvolební kampaň a reklamy.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek