Rozhodující je teplota spalování paliva a ta se nějak zásadně lišit nebude. Takže Hitlerova pomsta s dvojnásobnou spotřebou je asi jasným vítězem. Je to ale jenom moje laická domněnka.
2Kdo udělil odpovědi palec? Gestas, aliendrone
před 2392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Určitě trabant – neplní snad ani Euro 0
Fabia má DPF a plní Euro 5 .
Euro 5 má normu oxidu dusíku – NOx (g/km) 0.06
Euro 3 má normu oxidu dusíku – NOx (g/km) 0.15
Trabant- Euro 0 se ani měření neprovádělo .
Upravil/a: Ušel ventil
0 Nominace Nahlásit |
určitě Trabant, přeci jen trabant je dvoutakt, kterej s benzínem spaluje
i olej kterej se musí přidávat do benzínu aby se ty dva válce
nezadřeli
doporučuji ti zhlédnout toto video, není to sice Trabant vs Fabia
ale je to Trabant vs Volkswagen emise :D
https://www.youtube.com/watch?v=tdeebUQ7C-Q
0 Nominace Nahlásit |
To je zajímavá otázka a zdá se, že nebyla zcela pochopena. Ony totiž atmosférické benzínové motory oxidy dusíku prakticky neprodukují. Produkují je právě přeplňované vznětové motory s vysokotlakým vstřikováním, jaký má mj. i Fabia TDI. K redukci toho se motory vybavují EGR klapkou (znovu spalování výfukových plynů) a vstřikováním močoviny (AdBlue). Filtr DPF s tím nemá nic společného, ten chytá saze (které jsou taky důsledkem vysokotlakého vstřikování).
Nicméně správnou číselnou odpověď nevím.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek