Pokud jsou zaměstnanci pošty za přepážkami, mohou si na základě druhu potřeby klientů (posílání balíků, dopisů nebo naopak převzetí zásilky) vybrat, koho obslouží přednostně? Mají nějak rozdělené role? Nebo musí brát vždy dle času, kdy si klient vzal pořadní lístek?
Zajímavá 0 před 869 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jako, jak to myslíš?
Pokud je vyvolávací systém, tak je ten vyvolávací systém už programově nastaven, že třeba dvě přepážky obsluhují balíky, dvě listovní zásilky, jedna listovní a peněžní zásilky atp. Pokud Ty si ve vyvolávacím systému zadáš, že chceš vyzvednou listovní zásilku, tak ten systém neumožní to, abys „svítil“ na přepážku s listovními službami. Prostě: bába obslouží zákazníka, podívá se, jaké je další číslo, podle toho najde další balík (pokud jsi ty údaje při zadávání se do vyvolávacího systému zadal), přinese balík, zmáčkne čudl, a Tobě se rozsvítí číslo na panelu.
Navíc je možné, když například dvě balíkové přepážky nestíhají, aby si jedna listovní přepážka přibrala balíkové služby. Ale to je jenom o tom, že ona se v tom systému „nahlásí“, že přebere další balík v pořadí. Takže: ona vidí Tvoje číslo, dojde pro balík, zmáčkne čudl a zbytek je stejný. Když se balíkovým přepážkám uleví, nebo naopak přibude listovních zásilek, tak se vrátí ke své práci.
Navíc, nikdo neví, kdo má jaké číslo.
Pokud vyvolávací systém není, tak je fronta, ne, jak když do Kijeva dovezou maso?
1Kdo udělil odpovědi palec? Dvorní šašek
před 869 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Filip: Díky, to jsem chtěl vědět. Představoval jsem si to trochu jako Hurvínek válku, že si zaměstnanec řekne, mám tu na výběr klienta číslo 82 nebo třeba H56, tak třeba teď vezmu 82.
Ne, to nemůže. Ona může, třeba bankovní přepážka, zadat, že vezme balíkového klienta, ale pak jí tam vyskočí číslo dalšího v pořadí, a to číslo se rozsvítí na displayi.
Neboj, jak to u nás zavedli, tak jsem se, samozřejmě, na to holek ptal, jak to jako chodí (ale ne na té poště, tam jsou gumy, na naší poště, kde nejsou gumy).