Lze a případně jak zjistit nebo resetovat nastavit bezpečnostní kód pro
blokování hovorů? Určitě jde,otázka je jak… Pravděpodobně jsem si
s tím kdysi hrál a zablokoval roamingové volání a zároveň změnil kód.
Aktuálně mám číslo převedené na firmu a v zahraničí jsem se poněkud
divil. Z O2 mně vyrazí (firemní číslo) a jednatele firmy v O2 podle
všeho odbyli, že tam nic takového nevidí…
Na SIM to vázané není, SIM mám novou. Jsem přesvědčen že O2 jsou jediní
co s tím mohou něco dělat… (pokud by chtělůi či uměli)
Jedná se o blokování, které má většina telefonů v menu, ale je
ekvivalentní k vytáčeným kódům typu 330#9999 (odblokování
všeho, bezp. kód 9999)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? johana 56 před 3319 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zjistit bezpečnostní kód – ne.
Nastavit bezpečnostní kód – jen se znalostí stávajícího (´starého´
kódu).
___
Tento kód je vázán k nastavení sítě (účtu ´čísla´ u) operátora, je
nezávislý na telefonu i na konkrétní SIM.
___
Jediné řešení, které mne napadá je, že – zodpovědná osoba (jednatel
firmy u firemního čísla) musí operátora požádat o reset
bezpečnostního kódu (třeba nastavení na defaultní „9999“) s tím, že
se nesmí nechat odbýt někým na HotLine (je možné, že bude potřeba podat
písemnou žádost o reset – netuším).
Pak půjde běžným postupem služby odblokovat či zablokovat a i nastavit
nový libovolný bezpečnostní kód.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Kdybych stávající kód znal, samozřejmě bych se neptal 😉 reset na 9999 by byl plně postačující (a očekávaný výsledek) pokud bychom se prokopali na někoho schopného a zároveň ochotného… Kolega říkal že to zkusí ještě osobně, když telefonická žádost nevedla k výsledku (až tam bude mít cestu) Ale každé info které dostanem na přípravu je dobé 😉 Už to řeším příliš dlouho a zatím bez výsledku ☹ a vyzkoušet 10000 kódů ručně je trochu… vopruz… 1000 bych dal, ale 10000 je hraní na celý den
Nemyslím, že by ti systém dovolil ´brutal force´ (postupné testování
kódů)…
😉
Hlavně, ať se kolega obrní trpělivostí.
Případně, pokud se cítíš asertivnější, než on – nech si od něj
vystavit zplnomocnění k jednání v dané věci.
😉
Jsem v trochu větší firmě. Tohle bude holt na něj. Tak pružní tu
nebudem.
Zatím jsem neviděl žádné info o nějakém omezení na brutal force… ale
on je problém získat vůbec nějaké info ☹ Tak kdo ví.
Tak ať to dobře dopadne…
😉
Já, když se naposled dohadoval s opem (před pár lety), byl jsem zralej na
panáka (nebo infarkt)…
😉
Jo, dík 😉
…když jsem jednal osobně na pobočce (guru) tak se zdál být ochotný
i schopný (technický problém na mé straně). Na tel jsou zpravidla ochotní
a někdy schopní (pokud jde o technickou záležitost). Pokud jde
o vyúčtování a řešení nějakých problémů s vyúčtováním a tarify
tak už jsou pouze zdvořilí (tedy pokud je zdvořilé říct někomu
slušnými slovy že s volem se dál bavit nebudou) (mé zkušenosti
s řešením různých problémů u O2…)