Dobrý den,
od roku 2015 mám datové úložiště od WD a to konkrétně My Cloud. Před
nedávnem mi přišel e-mail, že od 15. 04. 2022 přestane fungovat
vzdálený přístup a k datům se dostanu pouze lokálně. Nikdo mne na tuto
skutečnost během prodeje neupozornil a ani jsem takový zápis z roku
2015 nedohledal.
Kdyby se jednalo o závadu na výrobku (nefunkčnost disku apod.), tak chápu, že se na dané již nevztahuje právo z vadného plnění, ale upřímně – nechci po sedmi letech vyhodit téměř čtyři a půl tisíce z okna „jenom“ kvůli rozhodnutí společnosti, že ukončují podporu pro vzdálené připojení k výrobku. Jako kdyby vám někdo za pár let po koupi nového auta řekl, že si bere třeba motor a musíte si koupit vůz novější.
Chci prodávajícímu výrobek zaslat k reklamaci, protože nesouhlasím s ukončením podpory vzdáleného přístupu – nebyl jsem s danou informací při koupi seznámen a nikde v dokladech, které mi byly předány, se o budoucím ukončení podpory nepíše.
Jaký máte na danou situaci názor? Jak byste problém řešili či jej sami řešíte?
Předem Vám děkuji za odpověď
kajicek94
Zajímavá 0 před 1073 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Samozřejmě, že reklamaci podat můžeš. To nikdo ničím nezakazje. Jestli ji však uznají o tom mám silné pochybnosti. Domnívám se, že neuznají.
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý večer, měl jsem stejný problém s váhou Soehnle Web Connect. Najednou na webu, kam byla zasílána data se objevilo, že ukončili podporu. Bohužel s takovýmto postupem asi nic nenaděláme.
0
před 1072 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Lze, zda bude přijata/uznána, je však ve hvězdách. Spíše ne.
Možná může pomoci:
„Záruční doba 2021: Aktuální lhůta a pravidla pro reklamace
• Lhůta, po kterou lze zboží reklamovat, se liší dle jeho charakteru
• V žádném případě tedy neplatí, že s koupí zboží získáváte
automaticky nárok na dvouletou záruku
• Záruka začíná běžet v okamžiku převzetí věci kupujícím“
https://www.skrblik.cz/nakupovani/zakony-a-prava-nakupujicich/zarucni-lhuty-a-reklamace/
V odkazu jsou práva spotřebitele. Pravidla se z roku na rok mění.
Na internetu bývají dotazy a právní rady pro spotřebitele.
Upravil/a: da ny
0
před 1072 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, samozřejmě nelze. Nebo on vám dal prodejce doživotní nebo prodlouženou záruku na příslušný výrobek/službu? Pokud ne, tak samozřejmě nemá povinnost podporu provozovvat „navěky“. Začil jsem podobnou situaci, kdy TomTom přestal nabízet mapy do starší navigace (tehdy to bylo kvůli tomu, že vnitřní pamět pak podcenil, že se tam nové mapy po pár letech prostě nevešly). Nic s tím nenaděláte, můžete si jen pozorně přečíst podmínky a vyhodnotit, co je pro vás nejvýhodnější: https://www.westerndigital.com/mycloudupdates
0
před 1071 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek