Který drát je u felicie (r.v.98+) pod napětím pouze při běžícím
motoru ?
Znažím se zapojit gps tracker a má funkci kontroly zda je motor nastartován
nebo ne.
Popř. který drát z pojistkové skříňky vede k benzínovému čerpadlu
? Mám i možnost přes externí relé dálkově odpojit benzínové
čerpadlo.
Schémata v knihách jsou hodně stručná a moc jsem je nepochopil, proto
otázka zde. Děkuji za reakce.
Zajímavá 0 před 3781 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
palivové čerpadlo je zapnuté se zapnutím klíčku i při vypnutém motoru.Pokud bys tedy chtěl detekovat zapnutý motor tak asi nejjistější je aletrnátor, akorát nevím jestli by ti vyšší (dobíjecí) napětí něco nenapáchalo v gps.. Pokud ti však jde o to že ti gps bude detekovat jízdu auta, tak ti stačí abys to připnul na světla.Můžeš taky použít řídící jednotku vstřikování. Pojistkovou skříň najdeš na str 121 http://najdinavod.cz/wp-content/uploads/pdf5/Navod-na-skoda-felicia.pdf
0
před 3781 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tady – http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwrp.cz%2Frock%2Ffelicia%2Fel_felicia.pdf&ei=Zb_xU9nRHOPy7Abtj4G4DA&usg=AFQjCNFRb6aEgjX-oQGK4dl223XtVTyWNQ&bvm=bv.73231344,d.ZGU&cad=rja –
máš kompletní elektrické schema Feldy…
😉
0
před 3781 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No právě dobíjení mi přijde dost drastický, leda by to bylo přes
relé. Nakonec jsem to napojil přes ten drát co je pod proudem při otočení
klíčkem v první poloze. Za běhu motoru je taky pod proudem akorát, že
když zhasne motor a nevypne klíček do krajní polohy, bude to indikovat jako
stále pod proudem. To už bude detail.
Děkuji všem za rady. 🙂