Avatar uživatele
kurec

Která zboží z obchodu se podle vás prodává nejčastěji v akci?

Která věc z obchodu vám příjde že je nejčastěji v akci?

A nevymlouvejte se na to že všechno je v akci.

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2050 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Kryšpín

Co nejde na odbyt a je tam vysoký zisk, tak se ten zisk sníží a kšefty narostou, koupěchtivci jsou spokojeni a manažeři poté kutají další akce

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Rokio

Podle mě to jsou sladkosti a mléčné výrobky. Pokud ti jde o konkrétní zboží, tak hodně často jsou kauflanďácké palačinky v akci.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jáára

Kafe Velvet nebo NC Crema. Mlíko, cukr, vajíčka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

Kapsičky pro kočky.
Ty jsou snad pořád. Střídají se jen značky a obchody. Ale jsme tomu rádi.
Nejčastěji je kupujem v Tesco a Globus.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… pití: buď cola, pepsi či kofola, vždy je aspoň jedna značka v akci …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

nejčastěji je v akci vždy to co je za normální cenu prakticky neprodejné a předražené. Je to takový marketingový trik, normální cenou vyvoláváte v lidech dojem že se jedná o zboží kvalitnější než od levněji dostupné konkurence aniž by to byla pravda ale pak to většinu času prodáváte za akční cenu … je to jen psychologie. Kdybyste se vykašlal na zlevněnou kávu VELVET a vzal rovnou CLEVER GOLD za poloviční cenu i bez akce (který ale narozdíl od VELVETU vyhrál kvalitativní a senzorické srovnání na dTESTu) udělal byste nejspíš lépe, takhle jim jen vychytáváním rádo-by-akcí skáčete na špek … s tím clever gold kafem je to jen příklad samozřejmě, ten princip platí obecně téměř na vše. Další příklad třeba GRANKO versus jiné rozpustné kakaové nápoje z lidlu, kvalita, chuť i obsah kakaa prakticky stejná jen to granko holt vyvolává běžnou cenou dojem že je něco víc ale lidé ho pak o to víc nakupují když je v akci kdy se cenou alespoň přiblíží té výhodnější konkurenci. Vychytávat akce je naprosto kontraproduktivní. Úspora je jenom iluzorní nikoliv faktická protože ušetříte jen část toho co stejně zaplatíte za víc za domněle kvalitnější značku …

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

navíc by to umožnilo vyplácet prémie za dobře odvedenou práci častěji 😁 že ano. Za ten měsíc už zapomenete za co ta prémie byla a často i vedoucí zapomene že vám ji chtěl dát 😁

před 2050 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek