Co nejde na odbyt a je tam vysoký zisk, tak se ten zisk sníží a kšefty narostou, koupěchtivci jsou spokojeni a manažeři poté kutají další akce
0 Nominace Nahlásit |
Podle mě to jsou sladkosti a mléčné výrobky. Pokud ti jde o konkrétní zboží, tak hodně často jsou kauflanďácké palačinky v akci.
0
před 2050 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kapsičky pro kočky.
Ty jsou snad pořád. Střídají se jen značky a obchody. Ale jsme tomu
rádi.
Nejčastěji je kupujem v Tesco a Globus.
0
před 2050 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… pití: buď cola, pepsi či kofola, vždy je aspoň jedna značka v akci …
0
před 2050 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nejčastěji je v akci vždy to co je za normální cenu prakticky neprodejné a předražené. Je to takový marketingový trik, normální cenou vyvoláváte v lidech dojem že se jedná o zboží kvalitnější než od levněji dostupné konkurence aniž by to byla pravda ale pak to většinu času prodáváte za akční cenu … je to jen psychologie. Kdybyste se vykašlal na zlevněnou kávu VELVET a vzal rovnou CLEVER GOLD za poloviční cenu i bez akce (který ale narozdíl od VELVETU vyhrál kvalitativní a senzorické srovnání na dTESTu) udělal byste nejspíš lépe, takhle jim jen vychytáváním rádo-by-akcí skáčete na špek … s tím clever gold kafem je to jen příklad samozřejmě, ten princip platí obecně téměř na vše. Další příklad třeba GRANKO versus jiné rozpustné kakaové nápoje z lidlu, kvalita, chuť i obsah kakaa prakticky stejná jen to granko holt vyvolává běžnou cenou dojem že je něco víc ale lidé ho pak o to víc nakupují když je v akci kdy se cenou alespoň přiblíží té výhodnější konkurenci. Vychytávat akce je naprosto kontraproduktivní. Úspora je jenom iluzorní nikoliv faktická protože ušetříte jen část toho co stejně zaplatíte za víc za domněle kvalitnější značku …
Upravil/a: anonym
0
před 2050 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
navíc by to umožnilo vyplácet prémie za dobře odvedenou práci častěji 😁 že ano. Za ten měsíc už zapomenete za co ta prémie byla a často i vedoucí zapomene že vám ji chtěl dát 😁